Itsemurhalla uhkailu

Narsistit parisuhteessa/avioliitossa. Täällä voit keskustella kaikista parisuhteeseen, avioliittoon yms. liittyvistä asioista.

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Maga

Itsemurhalla uhkailu

Viesti Kirjoittaja Maga » 03 Maalis 2019, 21:18

Eli ollaan erottu nyt kuukausi sitten ja ex on ehtinyt jo tässä välissä hankaloittaa kaikkia asioita kiitettävästi. Pitkän väsytys taistelun jälkeen suostui lähtemään asunnostani, mutta tavaroita ei ole suostunut hakemaan. On kuulemma niin pahoissa veloissa, että asuntoa ei sen vuoksi kykene itselleen hankkimaan. On todella katkera mulle ja tämän kuukauden aikana kerennyt uhkailla jo varmaan kaikilla mahdollisilla viranomaisilla mitä suomesta löytyy, kaiken muun haukkumisen ja uhkailun lisäksi.

Meillä on yhteisiä lapsia joiden edessä uhkasi itsemurhalla hiljattain + mulle sitten henkilökohtaisesti laittaa kaikenlaista viestiä jossa kertoo tappavansa itsensä. Tänään soitti lapsen puhelimeen ja pyysi saada puhua mun kanssa. Kertoi olevansa autolla liikkeellä ja menossa päättämään päiviään. Tämä nyt sinänsä ei ole uusi asia, on siis uhkaillut ennenkin. Kuitenkin tuo auto asia huolestutti, kun sanoi ajavansa kolarin, niin soitin sitten häkeen. Samaan aikaan kun olin puhelimessa häkeen ilmestyikin oven taakse ja lapsi avasi sille oven. Tuli tuohon meuhkaamaan ja sai raivarit kun sanoin soittaneeni sinne hätäkeskukseen. Oli hyvin hyökkäävä ja potki esim. mun jalkojen alla ollutta rahia ja soitti jopa itse häkeen ja kertoi minun olevan hullu ja että ei itse tarvitse mitään apua.

Miten ootte näihin uhkauksiin reagoineet? Tiedän, että tällä mua nyt kiristää ja olen tyhmä kun menin halpaan tässä taas. En kuitenkaan haluaisi hänelle kuolemaa, vaikka muuten ikävä tyyppi onkin. :D Loppuuko tää koskaan? Viimeksi kun erottiin niin ei lopettanut vaikka löysi uuden. Tää on ihan helvettiä ton kanssa.

Venica

Re: Itsemurhalla uhkailu

Viesti Kirjoittaja Venica » 05 Maalis 2019, 14:27

Mullakin minun eksä vaikka millä kiristi ja koitti manipuloida, ettei halua mun asunnosta lähteä. Kuulemma ulos paleltuu yöllä kun joutuu ojassa nukkuu jne.

Ei muuta kuin annat päivämäärän mihin mennessä tavarat on haettava. Jos ei hae, ilmoitat, että ne lähtee roskalavalle, jonka laskun osoitat hänelle. Anna kuukausi aikaa hakea tavaransa. Aina joku varasto löytyy, jonne hän voi tavarat kuljettaa. Voit myös poliisille soittaa ja kysyä miten toimia, että menee asiat virallisesti oikein. Niin minäkin tein.

Siinä joutuu ihan kovaa kovaa vastaan itsekin vähän manipuloimaan samalla lailla takaisin. Mutta pääasia, että saat sen pois haittaamasta sun elämää.

mikonniemi18

Re: Itsemurhalla uhkailu

Viesti Kirjoittaja mikonniemi18 » 26 Maalis 2019, 17:30

Itsemurhalla uhkaili munkin ukko, kohta x ukko. Useaankin kertaan. Kirjallisesti asianajajani ilmoitti pvm:n milloin tavarat mökiltäni haettava ja ellei sovi, niin minun kanssa uusi pvä sovittava ja samalla kielto tulla mökilleni ja sen läheisyyteen rangaistuksen uhalla ja tämä astuu voimaan heti. Peloyteli, rz. viikonloppuna 2 poliisihälyrystö ja aiemmin 3 putkaan hakua, kotirauhan rikkominen vanhusteni kodissa, jossa olin pakojaisissa, mökkini on naapurissa. Nyt kostaa ja kostaa...Tavaransa haki. Jos tulee, niin soitan taas poliisit ja ei kun lähestymiskieltoa vaan. Itse hommasin asunnon ja käytiin pojan kans yllärinä tavarani. Nyt kämppä pitää myydä. Pesänjakaja huolehtii. Ei onnistu muuten, en ala vänkäämään sen kanssa enää mistään, 20 v riitti. Ei onnex oo lapsia. Viimenen koirakin kuoli. Kämpästä rahat ja ositus. Se on siinä. Tehköönpä mitä lystää.

Vastaa Viestiin