Pettäminen ja henkinen/fyysinen väkivalta

Narsistit parisuhteessa/avioliitossa. Täällä voit keskustella kaikista parisuhteeseen, avioliittoon yms. liittyvistä asioista.

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
mikonniemi18

Re: Pettäminen ja henkinen/fyysinen väkivalta

Viesti Kirjoittaja mikonniemi18 » 09 Huhti 2019, 20:14

Jätä kiusaajasi ja ala elää omaa ainutlaatuista elämääsi, et saa uusintaa, on vain yksi elämä. Itse katsoin liian kauan, 20 vuotta! En ole vastannut mihinkään yhteydenottoon, enkä vastaa, tein päätöksen kun lähdin. Hain vain tavarani 2x yllärinä. Eka kämppä, sit erooaperit,vsit yllärinä tavarani veljeni ja poikani kanssa. Jo vuosi sitten siirsin kamojani äitin luo. Papereita, valokuvia, liinoja, koriste esineitä ja ymm. Elvitin kaikki kaapit, tuesin mitä missäkin on. Ylimääräet tavarat, vaatteet vein pois. Oli nopea muutto. Saa rukoilla etuuksiaan ja palveluitaan takas, turhaan, itseään vsrten haluaa takas, pakko saada miut takas halllntaan, ei käy, etsiköön uuden uhrin, neljännen vaimon. On myös alkoholisti. 20 v riitti kiitti.

Venica

Viesti Kirjoittaja Venica » 09 Huhti 2019, 21:13

Oikea asenne mikonniemi. Hatun.nosto siitä.

Koita onneton ajatella, että hän.kumminkin kertoi sinulle rehellisesti että näin haluaa tehdä. Sinä.et voi ketään.pakottaa olemaan kanssasi. Asiat on vaan.hyväksyttävä. koita ajatella tämä siunauksena. Nyt sitä voit koittaa kasvaa hänestä irti ja vahvistua.

Sinä saat parempaa kun.vaadit sitä, mutta sinun.pitää saada itsesi kuntoon ensin. Et voi.elää.omaa elämää hänen.kautta. pitäisikö sun.soittaa tuonne narsku puhelinlinjalle niin saat asenneltua ajatuksiasi. Olisi myös hyvä.että menet ihan terapeutille juttelemaan tai seurakunnalle missä saisit purkaa tuntojasi.

kahvikuppi

Viesti Kirjoittaja kahvikuppi » 12 Touko 2019, 07:35

Olen todella pahoillani tilanteestasi :( Niin tuttua ja hirvittävää luettavaa.

Hirveintä on se, että ulkopuolisena ihmisenä näkee tuon kaiken lävitse. Miksi roikkua ihmisessä joka kohtelee noin? Ajattele jos elämä olisikin helppoa ja ihanaa yksin tai uuden miehen kanssa? Teet itsellesi palveluksen jos vain lopetat kaiken kontaktin siihen mieheen. Suosittelen todella vahvasti hakeutumaan terapiaan, jotta saat tarvittavan voiman. Ota kaikki apu vastaan. Todella hirvittävää luettavaa tekstisi. Ehkä senkin takia, koska olen kokenut vastaavaa.

Itse kävin vastaavan takia psykologilla ja itselleni ongelma oli juurikin suhteesta irtautuminen. Psykologini sanoi mielestäni aika hyvin, että kokeile olla vaikka x viikkoa ilman kontaktia tähän ihmiseen, tee asioita mistä nautit ja vertaa sitä aikaa siihen, kun olet miehen kanssa. Tottakai narsistinen henkilö osaa varmasti viedä sinut pilvilinnoihin, kun huomaa, että olet lipsumassa otteesta, mutta kirjoita itsellesi ihan konkreettisesti ylös mitä se mies saa sinut tuntemaan, kun olet hänen kanssaan. Itse kirjoitin paperille ensin oman nimen ja siitä viivan miehen nimen kohdalle. Miehen nimen alle listasin kaikki tunteet mitä mies sai minussa tuntemaan mm. epävarmuus, ahdistuneisuus, heikko, alistunut olo, jumissa elämässä, ei omaa tahtoa jne. Oman nimeni alle listasin myös kaikki asiat mitä tunteita yksinolo sai minussa aikaan mm. itsevarmuus, parempi itsetunto, vapaus jne jne. Tämän tein siis psykologini kanssa ja itselleni ainakin ihan älyttömän herättävä...

Sun elämä voi olla parempaa. Sä voit olla onnellinen. Et tarvitse kuvailemaasi ihmistä elämääsi.

mikonniemi18

Viesti Kirjoittaja mikonniemi18 » 12 Touko 2019, 08:17

Hri onneton! Samaa paskaa ja 20 v. avioliitossa!! 3 kk meni erorylläkässä. Lähdin salaa. Puuhasin asunnon. Hoidin asiani kuntoon. Hsin muutyotavarani yllärinä. Poliisihakuja riitti! Nyt kiusaa telstovirstein ja ositus on lainvoimainen. Silti vinkuu jotain 50 v vanhaa raamuaan jota mulla ei ole edes. Sityksessa sobitit maksut maksaa kun haluaa, erissä. No, hyvä kun jotenkin edes. Käyn tuössä.ja oon 60 b ja äitini omaishoitaja ja opiskelin tylni ohella. Oli elämämi raskaim talbi. Pidin pääni. No contavt. Kuuntele No Contavct youtube narsistista eron jälkeen. Kaikkensa koittaa, en anna milliäkään perää. Oon kuullu eron jälkeen hirveää juttua mitä valehdellut minusta kaikille. Jopa x harrastuspiireihin. Eli koirankouluttajalle jossa yhessä.käytiin, tottakai yhessä. Eihän sitä nyt yksin päässy mihinkään. Tuttua paskaa. Jätä se narsku taaksesi katsomatta. Lääkäri sanoo että nardismi on luonteessa, ei voi ikinä muuttua ja pahenee vaan iän mukana, tosi on. Nähty on nara alkkis on hirviö. Ikinä en oo semmosta kielenkäyttöö kuullu keltään vielä. Tapa ihtes ja vejä.ihtes hirteen. Kun sanoin erosta. Hän rakastaa minua. Ei rakasta, nara rakastaa vaan itseään . Hyötykäyttää ihmisiä niin kauan kuin on hyötyä kun paljatuu, heittää pois, joudut mustalle listalle ja kosto alkaa. Hovi pitää olla!! Lähde pois, oikeasti. Mies EI muutu. Ite ootin 20 v turhaan. Lopulta uskoin ettei mikään muuttunut, paheni ikää.myöten ihan hirveäksi pedoksi, käbi sairaaseen vanhus isääni käsiksi!!

Vastaa Viestiin