Yhteydenotto yritys

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Pumpuliini

Yhteydenotto yritys

Viesti Kirjoittaja Pumpuliini » 11 Marras 2018, 08:18

Kuukauden hiljaiselon jälkeen ex yritti soittaa, olen siis estänyt hänet jokapuolelta mutta saan viestin aina jos joku on yrittänyt soittaa ja esim puhelin ollut kiinni ja niin saan myös estetystä numerostakin

Meillä siis fyysistä väkivaltaa taustalla ja poliisit on mukana, eilen mahanpohjasta otti kunnolla ja alkoi tietynlainen tutina ja ahdistus mutta ei niin paha ahdistus mitä joskus ollut. Henkiset haavat alkanu jo vähän paranemaan ja nyt tuli tämä, taistelen taas lujana pysymisen suhteen, molemmat väkivallan muodot tekee sen helpoksi mutta huomasin itsessäni myös senkin että tekisi mieli soittaa takas jota vastaan taistelen, ei ole helppoa.
Jos hänellä olisi ollut jotain tärkeää sanottavaa niin olisi laittanut viestin perään, minkä tosin olen rajanut olemattomiin eikä hänellä ole mitään syytä ottaa enään yhteyttä mutta silti

Minkä takia ottaa yhteyttä vaikka olen useasti jo sanonut että poistaa nuneroni? Miksi ei vaan voi nyt jättää rauhaan

Harmaus

Re: Yhteydenotto yritys

Viesti Kirjoittaja Harmaus » 11 Marras 2018, 11:19

Kannattaisko sun vaihtaa numeroa? Sillon olisi vaikeampi tavoitella ellei hän tosissaan lähtisi onkimaan, jolloin taas voisi todistettavasti sanoa että hän loukkaa sun yksityisyyttä. Miksi hänellä olisi mitään tärkeää sanottavaa? Toki se on just se tunne millä narsku pelaa, mutta ei hän paremmaksi ihmiseksi muutu jos vähän eroahdistuksesta kärsii, haluaa vaan että sä kärsit hänen itseltään kieltämästä tunteesta.

Hän ei jätä rauhaan koska sillonhan hän ei voisi enää pelata sulla. Mutta hänen soittelunsa eli hänen tekonsa todistavat että hän on pohjimmiltaan se kuka kaipaa sua ja obsessoi susta, ei välttämättä toisin päin, mutta hän koettaa "siirtää" omat tunteensa suhun jotta saisi taas kokea vallantunnetta. Jos on vielä uhonnut poistavansa numerosi muttei sitä ole kummiskaan vielä tehnyt, se osoittaa myös että on aika lapsellinen narsku kyseessä. :lol:
Narsismista ollaan levitetty tietoa sukupolvien ajan, sanottu ettei tämä ole hyväksyttävää, mutta vieläkin ollaan siinä pisteessä ettei sille käytännössä tehdä yhtään mitään. Onko tästä siis hyötyä?

Pumpuliini

Viesti Kirjoittaja Pumpuliini » 11 Marras 2018, 21:29

No niinhän sitten siinä kävi eli vallankäyttöä. Tällä kertaa oli kyseessä minun lapset ja hänen lapsi, syytti mua siitä kun.jauhan paskaa omille lapsille ja minun lapseni kertoo hänen lapselle (omani kertoi siis rehellisesti miksi erosimme kun kysyttiin, nähnyt jäljet minussa ja tästä aikaa yli kuukausi) mutta hän päätti itse värittää asiaa, puhuin lapsen äidin kanssa ja mitään tälläistä ei ole puhuttu siellä eikä täällä.
Sanoin exälle heti puhelimessa etten selvitä tätä asiaa hänen kanssaan vaan selvitän hänen lapsen äidin kanssa, yritti udella että mitä olen myös puhunut hänen mummon kanssa (joka on ihana ihminen joka soittelee silloin tällöin), kun en suostunut kuuntelee syytöksiä enkä kertomaan hänelle mitään nii johan alkoi tulla kiukunpuuskia, sanoin myös että olen jo sanonut monta kertaa että poista se numero etkä ole poistanut ja meni hiljaseksi ja häkeltyi ja sanoi hyvin apealla äänellä ettei oo kyl poistanu.
No jokatapauksessa siirsi nyt oman pahan olon kaikkiin lapsiin jotta heille tulisi pahamieli sanomalla omalle lapselleen että estää minun tytöt (kaikki 3 tyttöä samaa ikäluokkaa ja jokainen tykkää kaikista ja tulivat hyvin toimeen ja aivan ihana tyttö ja tytöt viestitteli toisilleen ja lähetteli sydämiä)
Nyt on sit käyttänyt tämänkin kortin....mitä ihmettä?

Harmaus

Viesti Kirjoittaja Harmaus » 12 Marras 2018, 09:29

Valta suhun on menetetty, sitten vedetään viattomat lapset pelinappuloiksi tai kärsimään sun puolesta. Jos koet empatiaa lapsia kohtaan, se toivoo että niiden kautta paha olo siirtyy myös suhun. Oli varmaan aika hieno reaktio tosta puhelinnumerosta.
Narsismista ollaan levitetty tietoa sukupolvien ajan, sanottu ettei tämä ole hyväksyttävää, mutta vieläkin ollaan siinä pisteessä ettei sille käytännössä tehdä yhtään mitään. Onko tästä siis hyötyä?

Pumpuliini

Viesti Kirjoittaja Pumpuliini » 12 Marras 2018, 21:32

Kyllä se tietää että tunnen empatiaa lapsia kohtaan, minähän häntä pyysin säännöllistämään hänen tytön vierailut koska kaikki tykkäs toisistaan mutta exä vain pitkitti tätä asiaa.
Olen nyt ilmeisesti hullu exä ja sopii mulle :lol:
Seuraavaksi varmasti on joku säälinkerjuu yhteydenotto yritys koska ei vaan ole enään mitään muuta jäljellä

Venica

Viesti Kirjoittaja Venica » 12 Marras 2018, 22:18

Joo niin ne tekee. Erilaiset teknikkat on kokeiltava.

Pumpuliini

Viesti Kirjoittaja Pumpuliini » 18 Marras 2018, 20:45

Kuulin juuri kuinka ex ollut todella pahan tuulinen ja hyvin kireä mitä viikko sitten tapahtui josta tännekin kirjoitin...en tiedä johtuuko se jostain muusta asiasta vai siitä ettei ole enään otetta muhun.

Mulla on tiistaihin asti aikaa miettiä haluanko kohdata hänet kasvotusten sovittelussa vai en enkä oikein vielä tiedä

Vastaa Viestiin