Sekaisin?Kumpi?

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Mira44

Sekaisin?Kumpi?

Viesti Kirjoittaja Mira44 » 29 Touko 2019, 22:29

Olen saanut itseni uudestaan ansaan, vaikka en ikinä olisi sitä uskonut tai kuvitellut. Pääsin jo eroon, uuteen elämään ja luulin että se oli siinä, mutta jälleen olen tässä, ahdistunut ja sekaisin. Siksi että hän uhkasi itsemurhalla, lupasi muuttua, lopetti juomisen, puhui kauniita. Mietin, olenko sittenkin arvioinut puolisoni väärin, ja onko se sittenkin niin että minä olen vaikea, haluan vääriä asioita ja olen vääränlainen. Ehkä puoliso ei ole narsisti, mutta en tiedä enää. Hän lopetti juomisen ja sen myötä väkivallalla uhkailun, mutta henkinen väkivalta jatkuu. Pariterapian hän keskeytti kahden kerran jälkeen koska se oli lässytystä. Parisuhteesta ei saa puhua, koska se vituttaa häntä, ja jokainen kysymys on vittuilua tms, ja minun pitää lopettaa puhuminen. Kaikki yritykset, jos esim otan puheeksi hänen huonon käytöksensä muita ihmisiää tai jopa omia lapsiaan kohtaan päätyvät huutoon, siihen että teen hänet sairaaksi, olen vaikea ja haukun häntä, ja sitten alkaa muutaman päivän mykkäkoulu- jolloin hän ei konkreettisesti edes tervehdi, ketään perheessä. Hän ei keskustele edes viesteillä, vaan jättää ne huomioimatta. Saan aina kuulla miten hän maksaa kaiken, on talonmies, en pärjäisi ilman häntä..ja jos olen eri mieltä, niin sitten olen huora ja voin mennä muiden miesten luokse. Ja sitten taas mykkäkoulua, itsesääliä, itsemurha-ajatuksilla muistutusta, ja lopulta lepyttelyä, silittelyä, halaus ja kaikki jatkuu. Omia menoja ei tietenkään minulla saa olla koska hänkään ei tee mitään, koska on hyvin epäsosiaalinen. Jos jotain sovin ystävien kanssa, niin tapahtumaa ennen ja jälkeen on jopa viikon murjotus ja mykkäkoulu, tai siitä muistuttaminen miten olen vääränlainen kun käyn jossain, kun hänkään ei käy. Pahimmillaan ja aina kaikki kiva muuttuu paskaksi, koska en voi nauttia mistään. Miten ihmeessä pääsen irti, ja miksi en, vaikka aina niin lupaan itselleni " seuraavasta kerrasta sitten..."

krassi

Re: Sekaisin?Kumpi?

Viesti Kirjoittaja krassi » 30 Touko 2019, 16:56

Minunkin exäni uhkasi kerran itsemurhalla. Menin lääkäriin ja lääkäri lupasi ja soitti exälleni. Ei kertonut ex minulle, mistä he keskustelivat. Sen jälkeen en kuullut itsemurhauhkauksia.

Toivon, että uskot ja ymmärrät, että narsisti ei muutu. Lupaukset ovat sanahelinää. Yritä vaan uudelleen erota. Jollakin kerralla onnistut ja pääset hänestä kokonaan irti.

Vastaa Viestiin