Poliisilla uhkailu

Oikeudenkäyntitarinoita. Täällä voit keskustella huoltajuuskiistoista, avioerotilanteista, perinnönjaoista yms., joissa mahdollinen persoonallisuushäiriöinen henkilö on ollut kiistan osapuolena.

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
pilvilinna

Re: Poliisilla uhkailu

Viesti Kirjoittaja pilvilinna » 28 Syys 2016, 10:01

Toukokuussa minusta tehty uusi tutkimuspyyntö on peruttu. Ei näyttöä rikoksista. Kuinkahan montakertaa tuo asia toistetaan ennkuin saan rauhan.
Tiesinhän sen itse mutta piti odotella virkavallan työnteko valmiiksi. Siis suututtavaa tuollaiset aiheettomat ilmiannot, luulisi, että poliiseillä on tärkeämpääkin tekemistä kuin tutkia perättömiä ilmiantoja.
Eikä siinä vielä kaikki eräs hovin jäsen tokaisi minulle viimeperjantaina tietävänsä että minut on kahden järjestysmiehen voimin heitetty ulos ravintolasta jossa olen häiriköinyt exääni.
Hölmistyin niinpaljon että en ymmärtänyt kysyä että mistä ravintolasta ja koska.
Siellä siis jo tiedossa että perätön ilmianto ei johtanut mihinkään, niin tehtaillaan sitten uusia juttuja.
Noiden suuta ei siis tuki mikään. :evil:

pilvilinna

Viesti Kirjoittaja pilvilinna » 05 Loka 2016, 15:36

No niin. Nyt ymmärrän tämän pelin. Ihmisiä, ketähyvänsä, voi epäillä rikoksista ja niinkauan kuin poliisi tutkii asiaa niin epäilty ei saa asiasta mitään tietoa. Epäilty saa tiedon vasta jos ja kun poliisin tutkija näkee aihetta esitutkinnana jatkamiseen ja kuulusteuihin ym. Ilmiantaja saa kyllä tietoja vaikka minun tapauksessa poliisi ei loppujen lopuksi saanut enää yhteyttä anonyymiin ilmiantajaankaan.

Minun asiassa kävi niin että anonyymi ilmiantaja oli laittanut vammaisen ihmisen, jolle olen edunvalvoja, asianomaiseksi. Edunvalvojana saan asianomaisen kaiken postin. Tieto ilmiannosta tuli minulle siis vahingossa. SAmoin tuli tieto siitä että asiassa ei ole tapahtunut rikosta, eikä esitutkinnan jatkamiseen mitään syytä tieto minulle "vahingossa".

Tein itse ilmoituksen aiheettomasta ilmiannosta. Mutta, mutta koska asia ei olisi saanut tulla tietooni vaan siinä tapahtui "vahinko". niin sain eilen postia syyttäjältä jossa luki että aiheeton ilmianto ei ole kunnianloukkaus, varsinkin kun minun ei olisi pitänyt tietää siitä mitään.

Anonyymin ilmiannon tehtailija taitaa tietää että kuinka näissä asioissa toimitaan.
Kauhistuttaa ajatus että kenestä vain voi tehdä aiheettomia ilmiantoja ilman että henkilö saa siitä koskaan mitään tietoa. Tuota mahdolisuutta käyttää narsisti hyväkseen.

MInusta saattaa siis olla muitakin ilmiantoja joista en tiedä mitään

Surusydän16

Viesti Kirjoittaja Surusydän16 » 14 Joulu 2016, 08:10

Minusta on tehty rikosilmoitus ja soitettu poliisille. Koskaan en ole saanut poliisilta mitään postia. On myös uhattu oikeudella ja lähestytty asianajan kanssa jne. Viimeisin oli uhkaillut eläinsuojeluviranomaiset soittavansa. No siitä vaan! Tyhjiä uhkauksia, kun ei ole mitään salattavaa, etkä ole mitään semmoista tehnyt mistä tarttisi olla huolissaan. Uhkailu alkaa menettää tehonsa, kun sitä jatkuvasti harrastetaan. Narsku on säälittävä, sillä ei ole mitään aseita sinua vastaan ja henkinen yliote on irronnut, pakko alkaa keksimään juttuja.

Smart69

Viesti Kirjoittaja Smart69 » 15 Heinä 2017, 19:39

Täällä alkoi viikon hiljaisuuden jälkeen tänään viesti pommitus. Vaatii eläimiä itselleen, vaikkei hällä ole mitään näyttöä että ne olisi hänen. Minulla taas on paperit näyttää. Tuli ukaasi, että jos elukat ei ole hänen luonaan 20.7 kun hänen poikansa tulee, niin sinitakkiset tulee sit ne hakemaan. Lakimiehillä ja viranomaisilla myös uhkailtu. Viesteihin en ole vastannut, ja otan huomenissa itse poliisiin yhteyttä asian loppuun saattamiseksi. Uhkasi myös saattaa asian kaikkien ystävieni tietoon, harmi vaan kun kaikki kenet mainitsi on sitä mieltä ettei elukoita pidä missään nimessä antaa. Tää on kyllä niin kipeetä touhua, ettei mitään rajaa.

Surusydän16

Viesti Kirjoittaja Surusydän16 » 15 Heinä 2017, 21:13

Smart69 kirjoitti:Täällä alkoi viikon hiljaisuuden jälkeen tänään viesti pommitus. Vaatii eläimiä itselleen, vaikkei hällä ole mitään näyttöä että ne olisi hänen. Minulla taas on paperit näyttää. Tuli ukaasi, että jos elukat ei ole hänen luonaan 20.7 kun hänen poikansa tulee, niin sinitakkiset tulee sit ne hakemaan. Lakimiehillä ja viranomaisilla myös uhkailtu. Viesteihin en ole vastannut, ja otan huomenissa itse poliisiin yhteyttä asian loppuun saattamiseksi. Uhkasi myös saattaa asian kaikkien ystävieni tietoon, harmi vaan kun kaikki kenet mainitsi on sitä mieltä ettei elukoita pidä missään nimessä antaa. Tää on kyllä niin kipeetä touhua, ettei mitään rajaa.
Älä reagoi mitenkään, äläkä vastaa. Poliisi ottaa yhteyttä, jos ottaa. Todennäköisesti eivät asiaan sekaannu. Eivät varmasti tule ainakaan hakemaan yhtään mitään, se on varma. Etenkään, kun narskulla ei ole esittää todisteita. Jos itse ilmaantuu hakemaan, niin poliisille soitto.
On nuo pirullisia saamaan hankaluuksia aikaan, tosin suurimmat osuu lopulta omaan nilkkaan. Kyllä siinäkin raja tulee vastaan poliisillakin, kyllä ne tajuaa, että narsisti on päästään vialla, kun tehtailee niitä ilmoituksia.

Smart69

Viesti Kirjoittaja Smart69 » 16 Heinä 2017, 09:40

Aamulla juttelin poliisin kanssa, ja oikeassa olit Surusydän 16. He eivät tule kissaa eikä koiraa haeskeleen. Neuvoivat laittaan estot sekä puhelimeen että someen. Ja jos tulee oven taakse, niin soitto poliisille. Eikä voi vaatia multa takautuvasti rahaa syömisistä eikä juomisista, eikä sähköstä. Mies kun vaati multa takaisinmaksusuunnitelmaa, uhaten oikeustoimilla.

Venica

Viesti Kirjoittaja Venica » 16 Heinä 2017, 12:42

Hyvä, että soitit. VOit olla rauhallisin mielin, ettei tuollaiset tule onnistumaan.

Surusydän16

Viesti Kirjoittaja Surusydän16 » 16 Heinä 2017, 19:30

Smart69 kirjoitti:Aamulla juttelin poliisin kanssa, ja oikeassa olit Surusydän 16. He eivät tule kissaa eikä koiraa haeskeleen. Neuvoivat laittaan estot sekä puhelimeen että someen. Ja jos tulee oven taakse, niin soitto poliisille. Eikä voi vaatia multa takautuvasti rahaa syömisistä eikä juomisista, eikä sähköstä. Mies kun vaati multa takaisinmaksusuunnitelmaa, uhaten oikeustoimilla.
Estot päälle vaan, kovia ne on vaatimaan ja uhoamaan. Onneksi suurin osa on pelkkää uhoa ja yritystä pelottelemalla saada sut maksamaan jotain. Tsemppiä ❤

Smart69

Viesti Kirjoittaja Smart69 » 25 Heinä 2017, 12:49

Puhelut sain estettyä, mut viestejä en. Niitä viestejä sit tulikin... Olin haltijana miehen omistamassa autossa ja se auto oli mun käytössä. Mun vakuutukset ja verovelvollisuus oli myös minulla. Sain viestin missä hän kysyi, että tuonko auton vai ostanko sen häneltä. Vastasin yhdellä sanalla, että tuon. Meni neljä päivää hiljaisuudessa, ja kun tiesin ettei hän ole paikalla vein auton naapuriin (poliisin ohjeiden mukaan) jotka edelleeen toimittivat sen miehelle. Kotiin päästyäni kävin trafin sivuilla, josta huomasin että mies oli silloin neljä päivää aikaisemmin, kun sanoin auton tuovani, omistajan oikeudella ottanut auton pois liikennekäytöstä. Ihmettelen että näin voi tehdä ilman haltijan suostumusta... Eli yritti saada minulle kuluja, joko sakon muodossa tai hinurin käytöstä. Seuraavana aamuna kävin katsastuskonttorilla luopumassa haltijuudesta ja asia mun osalta loppuun käsitelty. Nyt ei ole mitään minkä vuoksi hänen pitäisi ottaa yhteyksiä, jos näin vielä tekee, niin onko poliisi se joka saa sen loppumaan? Vai otanko miehen esimieheen yhteyttä, koska ne häirikkösoitot/viestit hän soittaa työpuhelimellaan eli Vantaan kaupungin piikkiin?

Surusydän16

Viesti Kirjoittaja Surusydän16 » 25 Heinä 2017, 13:26

Kaikki talteen ja jos ei lopu, niin niiden kanssa poliisille tekemään ilmoitus häirinnästä!

Ei pitäisi pystyä lopettamaan vakuutusta, jonka sinä olet ottanut ja maksanut. Mun mielestä pakollista liikennevakuutusta ei edes pysty lopettamaan, muuta kun laittamalla auton seisontaa tai poistaa liikennekäytöstä.

Vastaa Viestiin