Onko kokemuksia

Oikeudenkäyntitarinoita. Täällä voit keskustella huoltajuuskiistoista, avioerotilanteista, perinnönjaoista yms., joissa mahdollinen persoonallisuushäiriöinen henkilö on ollut kiistan osapuolena.

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
toivoatäynnä

Onko kokemuksia

Viesti Kirjoittaja toivoatäynnä » 21 Maalis 2016, 21:01

Ajatuksissani pyörii kuink tämä kaikki oikeudenkäynti jne päättyy.
haen siis etävanhempana lapsia minun luokseni. ja täysin faktojen takana mitä papereissa lukee niillä näytän totuutta.
mutta lasten isä mustamaalaa minua, tehnyt sitä jo vuosia lasuun. kuitenkaan siinä onnistumatta, sillä totuus ja faktat olen ottanut esille. hakenut perheneuvolaa, isä ei suostunut. hakenut sovittelua, isä ei suostunut. kaikki on minun vikaani että olemme riitaisia, vaikka lasten isä yksin riitelee ja mustamaalaa ja tekee rikos ilmoituksia minusta jotta minä taas lannistuisin hänen maailmaan, olisin se sylkykuppi mutta EN!! En vaan alistu enkä anna periksi. Olen lasteni olosuhde selvityksessä ottanut esille vain ja ainoastaan lasten tarpeet ja huolenpidon. lasun kirjoituksissa on vaan paljon merkintöjä, onneksi, on onneksi jopa sairaalan ilmotus isän itsemurha yrityksestä! on lasten lääkärikäyntien jättämisiä... kaikesta on terveyden huollossa kirjattu. onneksi on.

asun itse pienessä kaksiossa, sillä en yksin voi isompaa tällä hetkellä vuokrata. ja olen kertonut että saan isomman asunnon kaupungin vuokrataloilta jos pojat määrätään minun luokseni asumaan. asunto asia on silloi ajankohtainen, en ennaakkoon halunnut tehdä kaikkea valmiiksi koska en todellakaan tiedä miten tämä päättyy.

isän mielestä olen itsetuhoinen, epävakaa ja rahan ahne akka. en ole koskaan edes harkinnut itsemurhaa, olen tehnyt työni aina ja en omista rahaa kamalasti mutta en enempää tarvitse. olen tyytyväinen elämääni. isä puhuu vaan omasta puolestaan, olen sellainen mitä hän itse on. oma jaksaminen on ollut kortilla, tuon jaksamisen on aina sorrettu, tehty perättömiä lasu ilmotuksia, vainottu, tehty perättömiä rikossyytteitä jotka ei koskaan edes istuntoon menneet, on tehty vero ilmiantoja ja mikään näistä ei ole menyt läpi. ja miksi olisi? se tekaisee ihan mitä vaan jotta minä olen huonossa valossa.

minua rehellisesti pelottaa. kuinka tämä oikeuden käynti päättyy??
mitä jos lapset määrätään minun luo asumaan. se ei sitä hyväksy, ei sitä lasten kannalta mieti vaan se että se on hänen oma häviönsä ja se ei tule kuuloonkaan!
mitä jos lapset jää hänelle? se on hänellä voitto! voitto siitä että saa hallita kaikkea, saa minut alas tiputettua ja muistuttamaan että jos en tee kuten hän haluaa en näe lapsia. tätä siis olen vuosia kuunnellut. entä lapset? voi jatkaa rauhassa manipulointia ja vieraannuttaa loputtomiin mitä jo tehnyt yli vuoden. tekee lapsillemme jotka on todellakin alaikäisiä, Facebook tilejä, mutta estää minut lapsilta näkemästä sekä minun puolen suku. sairasta. todella sairasta. ainut mikä harmittaa, on että lapset tästä kärsii. jo se että vein käräjille, lapset kärsii ja sanoo miksi haluat äiti meille pahaa? en todellakaan pahaa vaan lasten etuutta ajattelen.

onko kokemusta kellään? voiko narsistin voittaa? voiko tuollaiselle ajattelemattomalle ihmiselle voida mitään?
joskus mietin että olisipa kuollut siihen itsemurhayritykseen, joka ei ollut ensimäinen kerta. mutta viimeisin oli se hetki kun uusi naisystävä halusi jättää! no jäi henkiin ja sai sääliä ja nyt odotavat yhteistä lasta, koska mies niin rakasti naistaan että oli valmis tappamaan itsensä.

tiedättekö, joskus tuntuu että oman elämän asioita kun kirjottaa tai puhuu, kuka näitä uskoo? aivan kuin elämä olisi kauhukomediaa ...