Etsin hyvää juristia, jolla on kokemusta narsismista

Oikeudenkäyntitarinoita. Täällä voit keskustella huoltajuuskiistoista, avioerotilanteista, perinnönjaoista yms., joissa mahdollinen persoonallisuushäiriöinen henkilö on ollut kiistan osapuolena.

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Pikaistaoikeusapua

Etsin hyvää juristia, jolla on kokemusta narsismista

Viesti Kirjoittaja Pikaistaoikeusapua » 24 Marras 2013, 16:31

Hei

Luin tämän artikkelin sivustolta ja lyhyesti voin todeta että olen uhri.

"Miksi minusta tuli luonnehäiriöisen uhri, miten pääsen eroon alistajastani"

Joudun aloittamaan ex miestäni vastaan taistelun.
Hän huijasi minulta kerta kaikkisesti rahaa lainoihinsa ja velkoihinsa.

Eikä tosiaan ole aikeissa maksaa takaisin.
Vien jutun oikeuteen jos tarve vaatii.
Onko kenelläkään antaa ehdotuksia hyvästä juristista.

Notavictim

Re: Etsin hyvää juristia, jolla on kokemusta narsismista

Viesti Kirjoittaja Notavictim » 27 Marras 2013, 08:04

Ymmärrän sen miksi haluat narsismiin erikoistuneen, mutta se ei välttämättä ole tarpeen. Erikoistumattomatkin tietää mistä on kyse kun vaan selität. Sähän maksat siitä, että juristi pitää sun puolia.

marian85

Viesti Kirjoittaja marian85 » 28 Marras 2013, 10:06

Samoin etsin, Tampereen seudulta. Kaikki vinkit otetaan kiitollisena vastaan..

Cecile

Viesti Kirjoittaja Cecile » 09 Tammi 2014, 09:27

Tietääkö kukaan hyvää juristia/asianajaajaa Helsinkistä tai läheltä? Meillä on huoltajuuskiista vuodenikäisestä muksusta ja isä on siis narsu....Kaikki jutut mitä täällä sivustolla löytää on kun mun elämästä.Paitsi väkivalta osio (lähdin kotoa enneen kun se olis alkannu) Mulla on se "ilmainen" oikeusapulainen mutta hänestä ei ole minkäläistä apua. Olen puhunnu hänelle siis kaiken mitä kotona on tapahtunut ja miten ne lapsen tapaamiset mene( kaikki päättyy siiheen,että isä vaan heittää uhkauksia ja solvauksia ja nimittelee) ja silti mun apulainen sai mut kännyytettyä sovitteluistunnossa siiheen,että isä saa kaikki tapaamiset mitä se halusi ja enemmän...ja mä en saanut mitään :( Nyt lähtisin suoraan oikeuteen ja nyt olis siis todella tarvetta sellaiseen apuun kuka todellakin auttaa mua....eikä vaan mököttää pöydän viereessä sanomatta mitään.... :(

Itkevääiti

Viesti Kirjoittaja Itkevääiti » 15 Tammi 2014, 16:40

Minulla ei ole hnekilökohtaisesti kokemusta tästä toimistosta, mutta minulle on suositeltu heitä. He tarjoavat sekä psykologisia että oikeudellisia palveluja ja tuntevat narsismin. http://psyjuridica.com

Salvia

Viesti Kirjoittaja Salvia » 26 Tammi 2015, 15:10

Minä olen parhaillaan edellämainitun toimiston asiakas.
Juttu (kammottava ja monimutkainen!) on vielä aivan kesken, mutta hyvältä vaikuttaa. Saamani asianajaja ei ole vielä kovinkaan kokenut, mutta luotan maineikkaan toimiston taustatukeen.

Lauri

Viesti Kirjoittaja Lauri » 28 Maalis 2017, 19:50

Otin itse yhteyttä tuohon PsyJuridicaan, onko muita hyviä ehdotuksia pääkaupunkiseudulla? Tai keitä ei suositella?

psykonuhri

Viesti Kirjoittaja psykonuhri » 22 Elo 2017, 23:17

Enpä nyt tiedä että pelkkä rahanhuijaus tekisi ihmisestä narsistisesti persoonallisuushäiriöistä ja suurin ongelma on todellisen narsupsykopaatin kanssa käytävissä "oikeudenkäynneissä" se ettei se oikeuden kokoonpano tajua että kyseessä on mahdollisesti vakavasti luonnehäiriöinen manipuloiva ja valehteleva narsistinen sosiopaatti ja oikeus uskoo kaikki mitä tuo narsu valehtelee ja sitä rehellistä vastapuoltahan ei sitten uskota lainkaan.

Nimim. kokemusta on

Saviola

Viesti Kirjoittaja Saviola » 24 Elo 2017, 16:21

psykonuhri kirjoitti:Enpä nyt tiedä että pelkkä rahanhuijaus tekisi ihmisestä narsistisesti persoonallisuushäiriöistä
Tämä mainitsemasi "pelkkä rahahuijaus" viittaa yleensä juuri psykopaattiseen, tai sosiopaattiseen persoonallisuuteen. Kuka tahansa voi pummata muutaman kympin, mutta siinä vaiheessa, jos tapahtuu järjestelmällistä hyväksikäyttöä esim. siten, että mies käyttää naisystäväänsä järjestelmällisesti taloudellisesti hyväkseen, puhutaan yleensä narsistisesta, sosiopaattisesta, tai psykopaattisesta persoonallisuudesta. Huijaaminen ja huiputtaminen siten, että henkilö huijaa vaikkapa sukupuolipartneriltaan suuria summia rahaa, ei liity enää edes narsistiseen persoonallisuushäiriöön, vaan silloin puhuttaneen lähinnä psykopaateista ja sosiopaateista.

Syksy02

Viesti Kirjoittaja Syksy02 » 01 Syys 2017, 14:15

Helsingissä hyvä juristi Päivi Hack, kohtuulliset hinnat, asiallinen, tottunut asioimaan narskujen kanssa.

Vastaa Viestiin