Salakavala "covert"-narsisti teki tuhonsa

Voit kirjoittaa oman tarinasi.

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Miiruli

Re: Salakavala "covert"-narsisti teki tuhonsa

ViestiKirjoittaja Miiruli » 07 Loka 2017, 17:03

Mun eksä oli niitä, jotka ei osannut sitoutua, mutta ei päästää irtikään. Mä otin ja lähdin, aikani oltua jojoteltavana. siinä piti olla tosi ovela, vaihtaa paikkakunta, puhelinnumero ja sähköpostiosoite, piti katkoa kaikki yhdistävät tekijät. Jostakin sisältä purskahti niin valtava raivo ja kiukku, halu elää itseni näköistä elämää ja olla oma ihana itseni ( suhteessa mun piti olla toiselle aina mielinkielin ja toisen ehdoilla). Niin että tämä kaikki auttoi mut repäisemään itseni irti. Mä oon tosi kiitollinen, että pystyin ylittämään itseni ja olemaan vahva. Mä uskalsin hypätä tyhjän päälle, muuttaa vieraalle paikkakunnalle ja aloittaa elämäni alusta. Mä sain jostakin vain sen voiman. Helppoa se ei todellakaan ollut, eikä ole vieläkään. Mutta toinen vaihtoehto oli jäädä paikalleen revittäväksi ja narsistin tuhottavaksi, ja tiedän, että lätty olisi alkanut lätisemään seuraavassa vaiheessa jos siihen olisin jäänyt, merkit olivat jo ilmassa. Mun olisi käynyt todella huonosti. Valitsin toisen vaihtoehdon ja lähdin. Kerron tämän sen takia, että haluan rohkaista niitä, jotka taistelee edelleen suhteessa ja miettii eroa. Että se on mahdollista lähteä, taistella itsensä vapauteen!

Kullervo

ViestiKirjoittaja Kullervo » 11 Loka 2017, 00:44

Tämä minun tapaukseni oli juuri tällainen ”vain frendejä” -peluri. Ei halunnut/pystynyt/voinut sitoutua, mutta pelasi hanakasti myös lähtemistäni vastaan. Alkuvaiheessa maalaili mielikuvia yhteisestä tulevaisuudesta, jonka tarkoitus oli vain ja ainoastaan saada minut jäämään ja koukkuun. Minua ei kuitenkaan ollut myöskään olemassa, ei puheissa, ei julkisesti, ei kenenkään nähtävissä tai kuultavissa. Ja nimenomaan väitän, että hän halusi pitää kiinni mahdollisuudestaan pyörittää lukuisia naisia saman aikaisesti. Näin ollen minusta ei voinut tehdä olemassa olevaa, ettei kenellekään potentiaaliselle ”hoidolle” synny väärää mielikuvaa ja metsästys vaikeudu. Tätä meni pari vuotta ja jälki on aika rumaa. Tässä koitan saada uudesta elämästä kiinni ja aika pitkästi olen jo eteenpäin päässytkin. Harmittavasti vain tämä tapaus olosuhteiden pakosta pyörii vielä ympärillä, ja pelit on sillä ihan voimissaan. Nyt niitä voimia vasta tarvitaankin, ja perkeleellistä sitkeyttä, että tästä huolimatta toipumiseni jatkuisi. Mutta periksi ei anneta!

Miiruli

ViestiKirjoittaja Miiruli » 12 Loka 2017, 00:50

Voi ei, otan osaa Kullervo! Potkut persuksille tollaselle pelimiehelle!! Pidä tiukasti puolesi ja suunta kohti parempaa tulevaisuutta, askel kerrallaan. Voimia sinulle ja teille muillekin ketjuun kirjoittaneille!

Kullervo

ViestiKirjoittaja Kullervo » 12 Loka 2017, 23:01

Kiitos Miiruli! Kyllä täällä sitkeästi ja päättäväisesti mennään eteenpäin. :) Onneksi täältä saa tsemppejä ja vertaistukea, se on korvaamattoman tärkeää!

Paluu