"Taas yksi"?

Voit kirjoittaa oman tarinasi.

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
sätkynukke100

"Taas yksi"?

Viesti Kirjoittaja sätkynukke100 » 01 Elo 2017, 18:08

Olen koukussa henkisesti ja pahasti myös. Välimatkaa on paljon ja silti koukku pysyy ja aika vain kuluu samaa kaavaa noudattaen. Tukea ei muuten elämään ole eikä ymmärrystä toisen asioille, muutakuin hetki viikosta on varattuna seksiä varten hänen puoleltaan (käytännössä näin, muuta väittää). Kynnysmatto, sätkynukke jne. Häntä rasittaa suunnattomasti minun asiani tai huoleni, niistä ei ole suotavaa puhua. Kuuntelee välillä, koska niin kuuluu tehdä, puhuu halveksuen jos puheenaiheet ovat vääriä, halveksivia ilmeitä kun luulee etten näe.

Viihtyy oikein hyvin omassa rauhassaan kotona, muuten hakee huomiota hinnalla millä hyvänsä Kuuluu niihin, jotka härskisti flirttailevat muille, kun tilanne tulee naaman eteen, toinen tuntee itsensä täysin petetyksi. Elämän eri osa- alueet pitää täysin omissa lokeroissaa, eikä niistä tiedä mitään. Uudet ihmiset menevät aina läheisten edelle ja tapahtuu selänkääntö. En tiedä pettääkö vai ei fyysisesti, henkisesti aivan varmasti.

Auttaa mielellään hännystelijöitään ja muita ihmisiä, minua ei koskaan. Kehtaa kehuskella niillä auttamisillaan minulle, miten jalo ritari Hän on. Minäminäminä. Kaverit on aina parasta. "Kaverit" on aika laaja käsite, onko muuta rajaa kuin sänky, vai onko sekään. Ahdistusta on riittänyt vuosiin ja petetyksi tulemisen tunnetta. Hirveän paljon tosiaan kiinnostaa toisten elämät ja niistä otetaan selvää (naisten) harrastusten parissa. Ei kunnioita varattuja mitenkään, vaan leikkii auttajajumalaa ja haukkuu heidän puolisoitaan :) Roikuttaa mukanaan kaikkia ihmisiä menneisyydestään. Menee hienosti tämä meidän juttu hänen mielestää, koska minä tiedän mitä hänelle kuuluu tehdä.

Miksi pysyn tälläisessä kuviossa? Tiedän järjellä, miten tyhmä olen.. Pää on vain niin takussa maalaisjärjettömine asioineen. Yrittää olla ymmärtäjä ja pää luulee, että tämä joksikin muuttuis vaikka ei muutu. "Tuttu ja turvallinen" kuvio. Muutoksenpelko. Läheisriippuvuus on muodostunut ja paha. Josko joskus saa päänsä kasattua.. pikkuhiljaa, pala palalta. Edistystäkin on pienin askelin tapahtunut. Välillä pystyn hyvinkin, välillä tosi huonosti mihinkään niskan päälle tässä asiassa (omassa päässäni). Tiedän ainoan tien olevan, jos aion tästä elämääni parantaa.. päästää irti. Niinpä niin. En tule koskaan saamaan tästä suhteesta sitä normaalia aitoa välittämistä Hänen puoleltaan. Tämä järjestely on Hänelle oikein toimiva, hyöty minusta irti kerran viikossa ja siinä se. Henkistä väkivaltaa on, ei fyysistä. Tekisi mieli kirjoitella tilanteita enemmän tähän, mutta ajattelen.. että tunnistetaan.

Tarvitsemme kuitenkin näitä ylijumalia kertomaan meille, miten huonoja olemme Heihin verrattuna ;) Mihinkä tämä maailma joutuisikaan ilman Heitä :D Jep. Minä en ole todellakaan mikään nössö ihminen ja niin on viety minua kuin pässiä narussa. En mene enää koskaan ja taaskin menen. Elämä on aikamoista ristiriitaa tuossa asiassa. Paljonko sitä antaa pitää itseään niin tyhmänä. Siinäpä pulma. Arvokkaampi kuitenkin olen, mitä annetaan jatkuvasti ymmärtää. Sen jo tiedän! :D (Itsetunnon nämä ihmiset kyllä saavat poljettua! Taito sekin)

Kullervo

Re: "Taas yksi"?

Viesti Kirjoittaja Kullervo » 01 Elo 2017, 19:17

Jep, tosiaan meillä saman kaltainen kuvio. Onneksi täältä löytää ihmisiä, jotka tietävät mistä puhumme ja ovat kokeneet samaa. Tiedän tasan tarkkaan mistä puhut, miten käytetty olo on ja silti on luupissa pyörimässä mukana uudelleen ja uudelleen. Kuten sanoitkin, kuviosta pitäisi päästä irtautumaan kokonaan ja mitä pikemmin, sen parempi. Tsemppiä tosi paljon! Kirjoittele tänne kun ahdistaa lujaa. Voit myös yksityisviestinä minulle kirjoitella, jos haluat. :)

mirjami1

Viesti Kirjoittaja mirjami1 » 01 Elo 2017, 20:29

Samoja juttuja itsekkin mietin kuten tekin.Oli onni että löysin tämän sivuston,itsekseen miettiessä alkaa
ajataukset helposti kiertää kehää .Sitten kun toinen sanoo että kuvittelet kaiken ja jne. alkaa helposti
miettiä oman mielenterveytensä tilaa.
Aivan kuten aloittaja ,olen itsekkin joutunut esim.illanistujaisissa naurettaviin tilanteisiin kun kumppani
kiinnittää kaiken huomionsa johonkin naispuoliseen tuttavaan ja kaikki muu unohtuu,minä varsinkin.
Itsekään en helposti ole yli käveltävissä ,nostan asian esille keskusteltavaksi myöhemmin,huuto,syyttely ja äläkkä siitä nousee aina.
Silti tässä on useampi vuosi menty,muutama irtiotto yritys jne. mutta aina olen palannut.
Noitten jälkeen menee hetki yleensä hyvin mutta kyllä ne tavat palautuu,pientä esitystä jaksaa aikansa aina.
Aiemmin kuljettiin enemmän ns. ulkona mutta nyt olen vain karsinut lähtemisiä
kuka jaksaa sen viikkojen pahan olon ,pelkkää pelleilyä ne reissut.
Ilmeisesti joku sopiva avec täytyy olla ja hänen selän takana on hyvä pelleillä ja esittä mahtavaa machomiestä.
Itse näen sen kyllä aika selkeästi näin ihan omin silmin.

sätkynukke100

Viesti Kirjoittaja sätkynukke100 » 01 Elo 2017, 20:57

Mukavahan se olis normaalisti liikkua ihmisten ilmoilla, aivan missä tahansa. MUTTA, niitä tilanteita tulee myös aivan missä tahansa. Kaupassa, kahvilassa, syömässä. P*ska fiilis jää vaan reissuista. Jää se joka tapaukses vaikka olisi paikoillaan samassa tilassa. Ilmapiiri ja puheet, teot. Tiedätte mitä tarkoitan varmasti aivan tarkkaan. Selittämätöntä ristiriitaa.

sätkynukke100

Viesti Kirjoittaja sätkynukke100 » 01 Elo 2017, 20:59

Kullervo kirjoitti:Jep, tosiaan meillä saman kaltainen kuvio. Onneksi täältä löytää ihmisiä, jotka tietävät mistä puhumme ja ovat kokeneet samaa. Tiedän tasan tarkkaan mistä puhut, miten käytetty olo on ja silti on luupissa pyörimässä mukana uudelleen ja uudelleen. Kuten sanoitkin, kuviosta pitäisi päästä irtautumaan kokonaan ja mitä pikemmin, sen parempi. Tsemppiä tosi paljon! Kirjoittele tänne kun ahdistaa lujaa. Voit myös yksityisviestinä minulle kirjoitella, jos haluat. :)
Yritin tosiaan kirjottaa, mutta en onnistunut lähettämisessä. Pistätkö mulle jonkun viestin tulemaan, jos pystyisin vastaamaan vaikka siihen :D

mirjami1

Viesti Kirjoittaja mirjami1 » 01 Elo 2017, 21:33

Tedätkö koet just samoin kuten itsekkin.
Emme asu yhdessä,vkl tapaamme usein ja kun lähden ajeleen kotiin,tunnen valtavaa helpotusta.
Kyllä katselen kateellisena pareja jossa tätä ongelmaa ei ole.
Ystävissä on paljon näitä,kivaa luontevaa yhdessäoloa.
Tokihan leikkiä lasketaan ,se on eri juttu kokonaan.
Mutta irtiotto on sekin niin raskas tilanne,minut syyllistetään vainoharhaiseksi ystävien ja sukulaisten silmissä.
Miten voi komean menestyvän miehen noin vain jättää,jotain vikaa täytyy olla korvien välissä... :?

sätkynukke100

Viesti Kirjoittaja sätkynukke100 » 01 Elo 2017, 22:02

mirjami1 kirjoitti:Tedätkö koet just samoin kuten itsekkin.
Emme asu yhdessä,vkl tapaamme usein ja kun lähden ajeleen kotiin,tunnen valtavaa helpotusta.
Kyllä katselen kateellisena pareja jossa tätä ongelmaa ei ole.
Ystävissä on paljon näitä,kivaa luontevaa yhdessäoloa.
Tokihan leikkiä lasketaan ,se on eri juttu kokonaan.
Mutta irtiotto on sekin niin raskas tilanne,minut syyllistetään vainoharhaiseksi ystävien ja sukulaisten silmissä.
Miten voi komean menestyvän miehen noin vain jättää,jotain vikaa täytyy olla korvien välissä... :?
Sellaset sukulaiset ja ystävät saat jättää sitten omaan arvoonsa, jotka ei sun päätöksiäs tue eikä arvosta.

sätkynukke100

Viesti Kirjoittaja sätkynukke100 » 04 Elo 2017, 15:16

On se kummallista katsella normaaleja ihmisiä, jotka onnellisina juttelevat ja nauravat toisilleen. Normaalia vuorovaikutusta kaipaa todella. Joku sanoo omalla nimellä tai kysyy multakin "Miten sulla menee?". Sellaiset on suuria asioita ja saa tosi hyvälle mielelle. Sellaiset eivät ole todellakaan itsestäänselvyyksiä. Olen ajatellut tätä asiaa monesti niin, että "osaanpa arvostaa sitten, kun oikeenlainen ihminen joskus kävelee vastaan". Vaan ensin pitäisi päästä eteenpäin tästä tilanteesta, joka tuntuu mahdottomuudelta vielä(kin).

Venica

Viesti Kirjoittaja Venica » 04 Elo 2017, 15:19

Kyllä se sätkynukke pian helpottaa jos ei pian niin se vue sen tarvitseman ajan. Keskityt nyt itseesi että olet valmis sille oikealle

sätkynukke100

Viesti Kirjoittaja sätkynukke100 » 04 Elo 2017, 15:39

En ole päässyt vielä ees irtiottoon saakka. Pikkuhiljaa pienin askelin kokoon vasta päätäni. Pään kokoaminen vaan tuntuu kestävän ja kestävän ja kestävän. Aina vaan menen ja pidän yhteyttä. Tiedän, että kun pidän yhteyttä ja käyn siellä, että jumis ollaan.

Vastaa Viestiin