harhakuva

Voit kirjoittaa oman tarinasi.

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Vastaa Viestiin
joulukuu

Re: harhakuva

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 25 Loka 2018, 16:01

:roll: kiitos viestistä. On järkyttävää huomata miten törkeää kohtelua olenkaan sietänyt.. Itkin kuin seula alussa... Nykyisin vain harvoin.on tämä vieläkin yhtä vuoristorataa tunne elämä. Välistä tosi hyvinkin oon oppinut elämään asian kanssa. Ahdistaa tämä nyt.hirveä olo. Kamalaa mitä elämää olen sietänyt. Ja tuhosin oman elämäni siinä samassa
Järjetöntä...

Venica

Viesti Kirjoittaja Venica » 25 Loka 2018, 19:41

Joo sitä on.ollut huumassa. Eläkä kiukuttele.itsellesi. hän.on ollut se huijari ja luvannut kuuta taivaalta.

Varmaan kaikilla on.ollut jossain vaiheessa suhde jossa ei.ole.ollut onnellinen.ja sietänyt huonoa kohtelua. Eihän.sitä.voi alussa tietääkään mikä hirviö on.kyseessä. parisuhteet on vähä arpapeliä ja varmasti ens kerralla.tiedät olla.varovaisempi

joulukuu

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 27 Loka 2018, 18:44

Kiitos rohkaisevasta viestistä. Turhaahan sitä itseään syyttää.. Saisinpa vielä käytännön tasolle tämän. Illat ovat vaikeimpia. Kun se ikävä iskee. En ole valmis uuteen suhteeseen.
Ehkä joku pv. Mut tuntuu niin kaukaiselta vielä alkaa luottaa keneenkään. Ja yksinkin pärjää . ei hätää.mutta tunnen ajoittain yksinäisyyttä. Olen kyllä helpottunutkin. :D Kun en enää tuhlaa aikaani kuluttavaan ja katkeroittavaan suhteeseen. Olen väsynytkin. Pitkä työputki takana ja olo turta. Onneksi on töitä. Se kohteli minua törkeästi. Leikitteli ..

Venica

Viesti Kirjoittaja Venica » 27 Loka 2018, 23:03

Se on opettavaista myös.itselle että osaa omalle naivisuudelle antaa anteeksi. Koita antaa itsellesi ja narskulle anteeksi ettet katkeroidu niin.kuin varmaan tiedätkin. Narskun ei tarvii tietää että omassa sisimmässäsi.olet antanut anteeksi.

Koitetaan kaikki ottaa noi narskut opetuksina.

joulukuu

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 28 Loka 2018, 18:53

8-) no täällä taas purkamassa. Onkin ollut nyt 2 pv aikaa tutkiskella tilannetta missä nyt olen
Anteeksianto on vaikeaa mutta itseni takia yritän kyllä. En halua katkeroitua. Menee mukavasti kun en törmää tuohon olioon... Inhottavan tempun teki mulle ihmishirviö. Säålittävää käytöstä. En halua takertua siihen ikinä enään . aiheutti mulle aivan turhaa suurta ahdistuneisuutta
Mutta sillä on luultavasti vaikeampi elämä mitä mulla. Tällä ajatuksella annan sille anteeksi kun ei se parempaan raukka pysty. Olin pitkään mustasukkainen sen nykyisestä. Mutta miksi ihmeessä kun ei se pysty mihinkään normaaliin
Haluan vain unohtaa ja antaa anteeksi .minähän en ala katkeroirumaan en tippaakaan.

Jasmiini

Viesti Kirjoittaja Jasmiini » 28 Loka 2018, 19:33

Minulla tuo sama ajatustyö on kestänyt aika kauan.. vuosia. On hetkiä että kaipaa pohjattomasti, hetkiä että sattuu, hetkiä kun vihaa ja hetkiä kun ei enää ajattele. Ja kaikki tämä vuorottelee koko ajan. Tämä toipuminen ei käy hetkessä, mutta ajan kanssa huomaan tunnetasojen laantuvan, en tiedä onko muut huomanneet tämän. Ikävä ei saa enää itkemään, ahdistus poistuu ilman kahden viikon tuskaa. Viha laantuu sääliksi, ja ylipäätään hetki hetkeltä helpottaa. Ja se tuntuu hyvälle 😊

Venica

Viesti Kirjoittaja Venica » 28 Loka 2018, 22:57

Jasmiini. Kuvasit hyvin tuntemukseni. Kohta 2,5 vuotta ilman narskua :D

joulukuu

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 30 Loka 2018, 18:54

:shoc nyt just elän ahdistuksen kanssa. Se on paras paikka kotona missä nyt ahdistaa. Oma sohva. Narskun kotiin on 2 .5 km matkaa. Se tässä ahdistaa nyt. Välimatka on tämä. Pimeä ahdistaa myös minua. Mutta rentoudun nyt samalla kun kirjoitan tätä. Aion voittaa tämän tuskan nyt. Ahdistus käy voimakkaana aaltona sisällä nyt. En aio enää musertua tämän alle. Muistot läheisistä hetkissä on voimakkaana nyt läsnä. Mutta en aio harhautua kuvitelmiin . pilvilinnat romahtivat ajat sitten. Enään ei ole mitä sortua. Tunnen sen kädet halaamassa minua ja selän takana sitten nauro. Ivallinen ilkeä ukko. Ahdistaa muisto ....kävelin tunnin lenkin äsken. Hyvä mieli tuli. Minua satutettiin syvältä. Ei normaali ihmiset pysty tekemään tollaisia pettymyksiä toisille. Mutta tämä ahdistus on nyt päällä. Kuin puukkomeri lähtisi liikkeelle sisältäni. Kamalaa. Kyllä ulos tämä tuska tulee . tulee... Mutta tiedän myös että toisille tehty paha kostautuu jossain vaiheessa. Ts. Pilkka osuu omaan nilkkaan.

Venica

Viesti Kirjoittaja Venica » 31 Loka 2018, 22:00

Pahimpaan.kärsimykseeni otin luontaistuotteita kärsimyskukkauutetta ja kauran versouutetta. Auttoi laukaisemaan paniikkikohtaukset siis auttoi menemään ohi ja rinnan puristusta vähensi

joulukuu

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 03 Marras 2018, 08:43

No hyvin mennyt ilman lääkeapuja. Uskon pahan olon itselläni tulevan tehokkaasti ulos ääneen sanomalla ja kirjoittamalla tänne. Nyt pyhäinpäivänän aamuna ja vapaapäivänä tulee mieleen taas. Mutta teen tänään jotain kivaa ettei tarvi koko päivää muistella mennyttä. Mutta on ollut suurtakin ahdistusta. Helpottanut kuitenkin. Tietty mullakin kuolleita läheisiä joita muistella.mutta. aion nauttia myös vapaapäivästä. Jokainen juhlapyhä on koitos näin eka vuonna. Tiedän että seuraava vuosi on varmasti helpompi. Sielä narsisti nytkin avovaimonsa kanssa viettää pyhää. Nyt tuli mieleen muistot. Alan nyt lepäämään. Olen väsynyt viikosta paljon sen takia koska yksi työprojekti meni pilalle ja tästä eron käsittelystä. Näistä kaikista olen väsynyt.Ajattelin eilen että haluan tuon narsistin itselleni ja hyvänä ihmisenä. Ristiriitaista... Tiedän että ei näin tule käymään. Se on vain minun oma unelma...jota ei tule tapahtumaan...rankkaa on luopuminen. Eilen ajattelinn että näkisimpä tuon narsistin jossain ...se on kuin huume... Onneksi en ole havainnut tuota ukkoa sillä parasta terapiaa on se kun en näkisi tuota enää ikinä. Onkin ollut tasapainoisempaa kun en ole nähnyt esim. Kaupassa tuota tai ole tullut autollakaan vastaan. Kaikista parasta ja irtaantuminen saa jatkua omalla painollaan...hyvä näin.

Vastaa Viestiin