harhakuva

Voit kirjoittaa oman tarinasi.

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
pauliinaa

Re: harhakuva

Viesti Kirjoittaja pauliinaa » 07 Marras 2018, 13:12

joulukuu kirjoitti:
03 Marras 2018, 08:43
.Ajattelin eilen että haluan tuon narsistin itselleni ja hyvänä ihmisenä. Ristiriitaista... Tiedän että ei näin tule käymään. Se on vain minun oma unelma...jota ei tule tapahtumaan...rankkaa on luopuminen. Eilen ajattelinn että näkisimpä tuon narsistin jossain ...se on kuin huume... Onneksi en ole havainnut tuota ukkoa sillä parasta terapiaa on se kun en näkisi tuota enää ikinä. Onkin ollut tasapainoisempaa kun en ole nähnyt esim. Kaupassa tuota tai ole tullut autollakaan vastaan. Kaikista parasta ja irtaantuminen saa jatkua omalla painollaan...hyvä näin.
Kuin huume todellakin, pystyn samaistumaan. Itsekin jossain vaiheessa huomannut haaveilevani siitä, millainen tämä mies olisi, jos hän olisi terve ja normaali. Turhaa haaveiluahan se on. Jos hän olisi terve ja normaali, hän ei olisi sitä paitsi minua tällä tavalla manipuloinut koukkuunsa.

Se on ihan hullua, että vaikka tietää toisen olevan valehteleva väkivaltainen petturi, silti jollain emotionaalisella tasolla se love-bombing pääsee läpi ja sumentaa tuota järjen ääntä. Kamalan suuri houkutus olisi leikkiä noita sairaita rakkausleikkejä hänen kanssaan ja melkein olen jo retkahtanutkin. On kyllä taistelu yrittää pitää itsensä "kuivilla" niin sanotusti. Pakko kai se on tunnustaa, että ei omassa päässäkään kyllä kaikki voi olla kohdallaan, jos tällaiseen addiktoituu.

joulukuu

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 07 Marras 2018, 19:04

:roll: kyllä vaan
Ja jos törmäät tohon tyyppiin niin jää taas tunnekoukkuun siihen. Se on niin voimakas se narsiti jollain tapaa... Se on niin ihmeen voimakas sen vaikutus... Leikitteli vain.yritti minut saaha toiseksi naiseksi. Ihan sairas röyhkeä kamala ukko. Ihan hirveää. Ikävä on taas. On tämä sairasta touhua...

Venica

Viesti Kirjoittaja Venica » 08 Marras 2018, 00:35

Minä lupaan että se helpottaa jossain vaiheessa kunhan kuivilla pysytte <3

riitti2017

Viesti Kirjoittaja riitti2017 » 08 Marras 2018, 12:14

Tuo on niin totta. Itsellä NC jatkunut jo keväästä alkaen ja huomaan, miten ajan tuoma välimatka on auttanut minua näkemään asiat niiden todellisessa valossa. Kaipaus ja kipuilu ovat miltei kokonaan poissa nyt ja huomaan elämäni laadun olevan parempi kuin narskun aikana. NYt ihmetyttää, miten annoin sen kaiken tapahtua itselleni. Kalliiksi kävi tämä oppi. Voimia teille ja muistakaa säilyttää NC.

joulukuu

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 08 Marras 2018, 20:28

:) Uskon että helpottaa. Joskus iskee katumus että ikinä menin sen tykö ensimmäistäkään kertaa. Hyvä viikko ollu tähän asti. Väsyttää edes ajatella ajatus alkaa tutustumaan uuteen ihmiseen seurustelumielessä. Tuo ukko väsytti minut täysin ...mutta selviän. Vähempi mietin enää koko petturia.... Hirveä ...

Venica

Viesti Kirjoittaja Venica » 08 Marras 2018, 23:39

Mikään pakko ei ole tässä vaiheessa mitään uutta edes ajatella. Mitä enemmän itseäsi painostat siihen.sitä vastenmielisemmältä se alkaa tuntua. Se tulee jos on tullakseen ehtimätä.
Ihanaa viikonloppua kaikille

joulukuu

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 09 Marras 2018, 15:52

:) kyllä. Yksi mies yritti tehdä tuttavuutta. Lopetti kun kerroin että haluan olla sinkku. Viime yö oli huono. Heräsin yöllä ja valvoin pari tuntia. Mietin narsistia ja tätä uutta yrittäjää. Ahdisti jonkin verran. Sain unen päästä kiinni. Olen välillä katkera mutta olen pääsemässä kuiville. Välillä ahdistaa ja olen katkera. Mitä ihmettä se minuun iski kyntensä. Aikaa mennyt tuon tyypin takia ...hyi.

joulukuu

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 13 Marras 2018, 21:25

:?: on ollut mukavaa kun en ole narsistiin törmännyt. Tottapa olen pääsemässä nyt vapaammaksi tuosta otuksesta. En haluakaan ikinå nähdä enkä kuulla tyypistä mitään..karmeaa käytöstä. En halua jäädä tunnekoukkuun enää. Surkeaa sitten taas irtaantua siitä.

joulukuu

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 15 Marras 2018, 13:49

:D tänään tuo narsu meni ohitteni. En niin tunne enään juuri suuremmin. Toki rintaa repi jonkin aikaa. Mutta meni ohi aika nopeasti. Ongelma sillä ittellä. Ei mulla. Joulu on tulossa. Se on hieno juttu se. Ahdistus on ollut poissa .olo on helppo ollut viime aikoina. Erilainen peluri mitä useimmat.... En arvosta tuota otusta . oisit antanu minun olla rauhassa... Kiukuttaa miten kauan pilasit luuseri minun elämää. Miksi ? Kuka vastaa kysymyksiini? Ei kukaan. Kukaan ei osaa. Moni on halunnut auttaa minua ja on auttanutkin. Kiitos auttajilleni. Mukavaa joulun odotusta

Venica

Viesti Kirjoittaja Venica » 16 Marras 2018, 23:51

Hienoa että olet päässyt parantamisessa eteenpäin.

Onko sillä väliä mitä.hän nyt meinaa. Pääasia että sinä.olet saanut rauhan elämään kun hän.on poissa.

Vastaa Viestiin