harhakuva

Voit kirjoittaa oman tarinasi.

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Vastaa Viestiin
joulukuu

Re: harhakuva

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 06 Huhti 2019, 10:53

Näin sen taas. Olen ollut kuplassa kauan. Nyt tämä saa riittää. En halua märehtiä
Haluan mennä eteenpäin elämässä
Masennusta lievää olen potenut
Kevät on tullut
Haluan löytää kunnollisen miehen. En mitään paskanjauhajia....

joo. nyt se narsisiti jopa onnitteli minua kun olen valmistunut koulusta. ja minä näyttelin kun mitään ei olisi ollutkaan. en anna sille sitä iloa että minua olisi loukattu. aivan sairasta ja kieroa peliä pitää olla tuon narsistin kanssa. ei se ole normaali ihminen. ei ollenkaan. välillä tuntuu että katkeruus nousee pinnasa ylös, mutta jatkan elämääni. tämä on ollut elämäni raskain kokemus mitä olen joutunut käsittelemään. aivan hirvrää mitä tuhoa tuo tekikään. aivan jotaki käsittämätöntä. ja sairaalla tavalla toisinaan on ikävä tuota ja sitten havahdun, että se oli vain rooli mitä se esitti. aivan hirveää aliarvioimista. halveksuntaa ja päin naamaa nauramista. valehtelua, kieroilua . ja vedätystä, kusetusta, eipä ihme että elämänilo kkatosi ... valtavaa tuhoa sai aikaan. mutta olen toipunut hyvin. mutta nyt hyvin käsitän mikä tuo ihminen on. kamala irvikuva hyvästä ja välittävästä ihmisestä. aivan hirvittävää hommaa siedin liian pitkään. olin niin hyväuskoinen ja kiltti ja uskoin parempaan, mutta ei .... narriksi ja toiseksi tai kolmanneksi minua yritti vain...... ihan kamalaa tuskaa aiheuttanunut mulle. pahaa oloa, katkeruutta. ahdistusta. on ollut raskasta käsitellä aisiaa, ja kantaa taakkaa. mutta onneksi voin purkaa tuntojani. ymmärrän että ei tommoseen pidä tuhlata aikaa... toivottavasti saisi ansionsa mukaan vielä.
Viimeksi muokannut joulukuu 25 Kesä 2019, 10:01, yhteensä muokattu 1 kertaa.

joulukuu

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 27 Huhti 2019, 08:38

No niin
Täällä taas. Tuon eroamisen takia olen ollut väsynyt tänä keväänä. Olen opiskellut ja tehnyt töitä ja käynyt läpi tapahtumia. Tuntuu että en jaksa tiettyä asiakasta. Se on niin vaativa... Ei tajua sitä ite
Ei koskaan myönnä sitä että on raskas...aina vailla jotakin .puistattaa kuinka rankka ja raskas se on. Epämukava työharj. Paikka takana. Väsytti minua. Ikäviä ihmisiä jotkut. Ihan hirveää. Kamalaa. Koko kevät pitänyt tehdä tehtäviä. Vaativat 3 vkoa takanapäin. Pitäisi alkaa tilanteen hellittämään. Ero. Koulu ja tehtävät takana. Ällöttää ainaiset ilmaiset harjoittelut mistä ei mitään makseta. Inhottaa kun opiskelijoilöa teetetään ne ällöttävimmät työt. Ottaa niin päähän.... Ja se yks ämmä. Ksikista eniten. Minäkin olen ihminen. En mikään kone. En todellakaan milään kone..

joulukuu

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 20 Elo 2019, 06:38

luojan kiitos en enään ajattele kuin harvakseltaan tuota hirviötä. onneksi löysin netistä nettisuhteen, joka auttoi pääsemään yli tästä. nyt jopa ylihuomena käyn tapaamassa tuota miestä. en ala kuvitteleen mitään. heh, jalathan minulla on tukevasti maassa. mutta se läheisyys mitä se narsisti onnistui tarjoamaan, oli aivan mieletöstä. se "henkinen ja fyysinenkin " läheisyys oli jotain uskomatonta sen narsistin kanssa. käsittämätöstä. sellaisenn suhteen haluan, jossa olisi samanlainen yhteenkuuluvuuden tunne. joka olisi aitoa. siitä puuuttui täysin oleellinen asia. olen tehnyt tosi pitkiä työputkiaa ja käynyt läpi ja päässyt yli. työpaikalle tuli erittäin pätevä tyyppi, joka oppii äkkiä asiansa. kaiken sai niin helposti. hyvällä tuurilla myös. sekä hyvillä puhelahjoilla.mulla on takana hirveä menneisyys.... onneksi nyt on vapaapäivät ja saan levätä. on ollut niin piinaava menneisyys. onneksi helpottaa päivä päivältä. luojan kiitos. väsyttäää . mutta en ole enään uupunut. ja helpoommaksi menee päivä päivältä. lauantaina lähden reissuun. yes!

Venica

Viesti Kirjoittaja Venica » 26 Elo 2019, 22:42

Ihanalta kuulostaa joulukuu

joulukuu

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 27 Elo 2019, 21:51

eihän se mies minkä tapasin vastannut ollenkaan odotuksiani. oli lapsellinen, muttei narsisti. joo.... no matkakin meni hyvin. nyt on taas arki edessä. ylihuomena jatkuu työt. mutta. vahvistun lisää. veljeni vaimo juhlii veljeni rahoilla yhdessä. heillä on luullakseni onnellinen avioliitto . vasta ostivat uuden talon ja nyt meni vuosi niin ostavat uutta autoa. olen kateellinen kun veljeni vaimo saa kaiken niin helpolla:( minäkin haluaisin hyvän suhteen, edes sellasen miehen joka tulisi toimeen omillaan. ei rikas tarvitsisi olla. kuitenkin miehisen miehen, enkä mitään lapsellista naurelijaa jonka tapasin viikko sitten.)
Olen jollain tapaa onnellinen veljeni puolesta , mutta kateellinen sen vaimolle. ... mulla on kuitenkin yksi lapsi, niillä on vielä semmoset hommat edessä. mulla jo ohi. tiedän, että omat lapset on ihaninta maailmassa. mutta silti se nainen saa kaiken minun mielestä liian helpolla. en haluaisi olla kede, mutta olen.mulla on hyvät välit vaimon kanssa. ja hyvin tulemme toimeen sen ajan mitä nyt joskus tapaamme.
se saa kaiken liian helpolla. olen sitä mieltä

Venica

Viesti Kirjoittaja Venica » 28 Elo 2019, 22:17

Normaaleja tunteita kun on yksinäinen narskun jälkeen. Että tulee outojakin kateellisuuden tunteita. Ei se haittaa mitään niitä pitää vaan osata järkiperäistää.ja käsitellä ja hyväksyä.

jaaniin

Viesti Kirjoittaja jaaniin » 23 Syys 2019, 14:17

joulukuu kirjoitti:
27 Elo 2019, 21:51
eihän se mies minkä tapasin vastannut ollenkaan odotuksiani. oli lapsellinen, muttei narsisti. joo.... no matkakin meni hyvin. nyt on taas arki edessä. ylihuomena jatkuu työt. mutta. vahvistun lisää. veljeni vaimo juhlii veljeni rahoilla yhdessä. heillä on luullakseni onnellinen avioliitto . vasta ostivat uuden talon ja nyt meni vuosi niin ostavat uutta autoa. olen kateellinen kun veljeni vaimo saa kaiken niin helpolla:( minäkin haluaisin hyvän suhteen, edes sellasen miehen joka tulisi toimeen omillaan. ei rikas tarvitsisi olla. kuitenkin miehisen miehen, enkä mitään lapsellista naurelijaa jonka tapasin viikko sitten.)
Olen jollain tapaa onnellinen veljeni puolesta , mutta kateellinen sen vaimolle. ... mulla on kuitenkin yksi lapsi, niillä on vielä semmoset hommat edessä. mulla jo ohi. tiedän, että omat lapset on ihaninta maailmassa. mutta silti se nainen saa kaiken minun mielestä liian helpolla. en haluaisi olla kede, mutta olen.mulla on hyvät välit vaimon kanssa. ja hyvin tulemme toimeen sen ajan mitä nyt joskus tapaamme.
se saa kaiken liian helpolla. olen sitä mieltä
Ehkä kannattaisi yrittää olla liikaa miettimättä tuota toista naista ja sen elämää ja yrittää mennä omassa elämässä eteenpäin? Kaikilla meillä on omat vaikeutemme elämässä vaikka kaikki niistä eivät ulospäin näkyisikään. Ja vaikeuksissakin voi nähdä positiivista - niistä oppii aina jotain ja sen jälkeen yleensä osaa arvostaa enemmän tilanteita elämässä joissa niitä ongelmia ei ole. Jos saa kaiken liian helpolla niin osaako silloin olla edes onnellinen mistään asiasta?

joulukuu

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 27 Syys 2019, 22:35

kyllä puhut asiaa. mulla niitä vastoinkäymisiä on ollut paljon, uskallan väittää että enemmän mitä normaalisti. mutta asiahan on näin, että eivät varmaan osaakaan arvostaa asioita jos on saaneet liian helpolla ihmiset asioita. lohduttaa minua.
työpaikalla on yksi tyyppi joka sai työpaikan tosi helpolla. toisinaan olen ollut hiukan kade tälle, mutta minä osaan arvostaa varmasti enemmän työpaikkaa joka löytyi monen vuoden jälkeen. työn arvostus. kyllä. tämä tyyyppi sai sukulaisen vihjeen perusteella, ja minä ihan itsenäisesti hakemalla.:) siksipä arvostan ja olen kiitollinen. kun taas tämän tyypin naamalta paistaa ilkeämielisyys kun työkaveri epäonnistuu ja haluaa pomotella .(pomottaa kuka siihen suostuu) hyi helvetti. minua ei tuommonen helppoheikki kyllä pomottele. evvk.
nettipalstalla ihastuminen. kyttääminen ei johda mihinkään. vituttaa kun on ihastunut ja toivon että se tyyppi tulis sinne ja kyttäys jatkuu. se ei vaan johda mihinkään. haluan irti tuosta ihastuksesta. väsyttää ja kirjoitan sekavia. väsynyt olen . rankkaa on toisinaan työ sosiaalialalla. mutta pärjäilen kyllä. aion pärjätä. arvostan niin sitä mitä teen että ..

joulukuu

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 28 Syys 2019, 22:51

oivoi. olen nyt ihastunut yhteen tyyppiin joka ei ole minuun. ihan vaan kavereita ollaan. mutta on niin ihanaa olla sen lähellä, mutta se ei tule johtamaan mihinkään. mistähän löytäisin sellaisen ihmisen joka todella haluaa minut ja minä sen. tuntuu , että aina kaikki on niin yksipuolista. joko minä olen ihasunut ja toinen ei tai setoinen on ihastunut ja minä en ole. mistä kuiten löydän miehen joka on tasavertainen tunteiden kanssa. en vaan tajua.
ällöttää työkaveri yksi.

Vastaa Viestiin