harhakuva

Voit kirjoittaa oman tarinasi.

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Vastaa Viestiin
joulukuu

Re: harhakuva

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 19 Marras 2018, 04:04

En anna narsistin enää vaikuttaa mielialaani niin paljoa. Haluan saada positiivisuuden taas vallitsevaksi mielialaksi. Tuo ukko ei enää tuhoa minun elämääni. En anna sille enää valtaa. Välillä tuntuu kurjalta mutta vain minä voin muuttaa itseäni. Tuommoset vastuuttomat tyypit eivät kyllä pilaa minuuttani.

joulukuu

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 27 Marras 2018, 13:26

Mukavammin menee. Ahdistaa ikävän muodossa toisinaan. Vääryyttä olen kokenut paljonkin. Tuo suttura ukko tulee välillä mieleeni. Olen kuitenkin alkanut ajattelemaan positiivisemmin. En todellakaan anna tuon pilata enää elämääni. Nyt tosin olen raivon tunteen vallassa .

riitti2017

Viesti Kirjoittaja riitti2017 » 27 Marras 2018, 17:00

Voimia! Ajan myötä se ei tule enää mieleen ja jos tuleekin, et koe ikävää, et raivoa etkä häpeää. Aikansa hävetti oma sinisilmäisyyteni, sekin vielä, mutta omasta tietämättömyydestäni siinä perimmiltään oli kuitenkin kysymys. Kyllä näitä lieroja maailmassa riittää. Otin opetuksena vastaisuuden varalle.

krassi

Viesti Kirjoittaja krassi » 27 Marras 2018, 20:02

Ymmärrän hyvin joulukuun raivon tunteen. Tunnen valtavaa raivoa yhtä sukulaispariskuntaa kohtaan. Vuosia olen luullut, että he ovat suhteellisen tasaveroisia keskenään. Nyt huomasin, että mies on vedättänyt minua ja vaimo alistettuna hyväksynyt kaiken. Vaimo on miehensä armoilla ja mies on ollut minulle kamalampi kuin ex-mieheni sen jälkeen, kun huomasin vedätyksen. On vaikea ymmärtää, että noin kauheita ihmisiä on olemassa. Niin kauan hymyillään, kun on kaikesta samaa mieltä. Kun rohkenee olla eri mieltä, saa osakseen herjauksia.

Venica

Viesti Kirjoittaja Venica » 27 Marras 2018, 21:19

Raivo on.normaali tunne ja kuuluu osana parantumiseen. Nopea.sykkeinen.liikunta auttaa purkamaan.vihaa ja liikunta ylipäätään. Kannattaa raivoamisen energiaa koittaa kanavoida johonkin.

Minä.kun olen pahalla tuulella esim.imuroin tai teen maksimisyketreeniä, tanssin. Tai sitte jos ei huvita niin.katson.jotain.tv-sarjaa.josta tulen.hyvälle tuulelle.

Kädellä tekeminen on myös terapeuttista. Oli se sitte mitä.tahansa mutta se aina auttaa. Vaikka.väritys kirjaa.värittämistä.

Raivoaminen ja vihakin on.siinä.mielessä.hyvä tunne, Koska siinä.tiedostaa, että tiedät, että.sinua on.kohdeltu väärin.ja.tiedät ettet ansainnut sitä.

joulukuu

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 29 Marras 2018, 13:30

Kyllä. Kyllä tommosen narsistin edessä on voimaton ja puolustuskyvytön. Se on niin kiero ja ittiään täynnä. Se sai revittyä minun sisinpäni rikki. Suren jotakin. Kai menetettyä aikaa tuohon tai omaa huonoa onneani. Surettaa kun tollainen kammotus paljastui. Aivan hirveää oloa ollut välillä. Hirveää.olin niin voimaton sen edessä. Niin taitava oli manipuloimaan.

krassi

Viesti Kirjoittaja krassi » 29 Marras 2018, 20:11

Hyvä puoli on se, että pääsit hänestä eroon. Kaikki eivät pääse. Jatkossa selviät paremmin, koska nyt osaat tunnistaa narsistit nopeammin. Kaikilla on joissakin asioissa vaikeuksia, sinulle sattui narsisti. Tsemppiä.

Venica

Viesti Kirjoittaja Venica » 29 Marras 2018, 22:56

Heippa. Tässä.viestissä on.vastaus henkilölle täällä foorumilla. Halusin kopioida tähän, jos joku kokee sanoistani helpotusta.

Minäkin.näin pitkään.painajaisia että nyt se on niin ihana mies sille akalle. Aina kun niistä.heräsin.ahdistuneena hoin.itselleni ääneen.että muista että se oli vain unta. Se ei ole.totta. sillä ei ole enää väliä, mitä hän tekee ja onko nyt onnellinen. sinä itse et ollut onnellinen hänen kanssaan. se on se pääasia.

Painajaisen kohde ei ole muuttunu, mutta sen ominaisuus on. Enää se ei ole.painajaista, että hän.olisi onnellinen.toisen kanssa, vaan että vainoaa minua.ja yrittää tulla takaisin sinä.hulluna.mikä.hän oli. Unessa saatan seurustellakin hänen kanssa ja jossain vaiheessa unessa tajuan, ettenhän minä halunnut edes hänen kanssa olla. Monesti tajuan unessa että.voin muuttaa sen suuntaa. Olen.joskus lääkärille tästä.sanonut ja hän.sanoi että se kertoo suuresta henkisestä voimavarasta.

Näin sitä ajatus ja tunteet muuttuu, kun vaan muistaa itselle niistä muistuttaa ja ohjelmointi jonka narsisti on saanut päähän ujuttettua, niin se täytyy ohjelmoida pois.
Näin minä sen ajattelen. ihanaa.joulun odotus aikaa <3

joulukuu

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 30 Marras 2018, 12:51

näin olen yrittänytkin tehdä . ei ole väliä mitä tekee sen nykyisen kanssa. minua se vedätti .... ja tiedän että omaa elämää on vaan jatkettava. itkin monta kertaa sen takia, en kenenkään takia ole ennen itkenyt niin paljoa. kumpa unohtaisin kokonaan tuon tyypin. inhottaa myöntää ittelle että kerkesin rakastua siihen. ja varmaankin jotain riippuvuutta myös ollut tms. olin liiN HYVÄUSKOINEN. se tässä harmittaa. mutta minkäs teet.olin muutenkin tavallista kuormittuneemmassa elämäntilanteessa tuolloin, ja myös halusin samalla uskoa parempaa siitä, mitä se edes antoi ymmärtää. näin kurjasti kävi. sehän tässä on kun se oma mieliala ei saisi laskea pitkäksi aikaa alas, vaarana tietenkin että masentuuu. mutta , tänään on kuitenkin pikkujoulut ja aion pitää hauskaa työkavereideni kanssa:)

joulukuu

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 15 Joulu 2018, 03:50

:) no niin. Tuska on poissa. Välillä raivo käy ja äkkiä laantuu. Katkeruus ja kateus välillä. Laantuneet kovasti. En ole pariin viikkoon havainnutkaan narsistia. Enkä haluakaan. Väsyttää ajatellakaan koko ukkoa. Miten voi ollakaan tommosta hirviötä olemassakaan. En tajua. Kukaan muu ei ole satuttanut nuin kovasti kuin tuo mätä sisältä. Oksettaa kun tajuan nyt ne valheet miten nauro vain. Vitutus nousee joskus kesken työpäivän. Sillon on asenteen korjaus hankalaa. Mutta menee ohi kyllä. Tekisi mieli huutaa kesken kaikwn kun hauskaa on kaikilla ja itse on raivon vallassa. On sillon nieltävä mutta varmasti vitutus näkyy. No laantuu se ajan kanssa ja pystyn jopa nauramaan. Töissä menee hyvin. Mutta on ihmisiä jotka ei ymmärrä jos jokin työasia unohtuu ja tulee kauhea naputus . kaikilla paljon töitä ja julkisesti naputtaa ja haluaa nolata uusia työntekijöitä. En pidä siitä työntekijästä. Joka asiaan puuttuu. Inhottaa nähäkääb sitä akkaa. Raivostuttava tyyppi. Kyllä otti eilen päähän. Kroppaa väsytti ja ämmä repii uusia vanhoja juttuja auki minkä kerkiää. Oli ahdistava tunne pitkään. Onneksi häipy. .. Olen toipumassa enkä kestä hyvin takapakkeja. Onneksi työkaveri tuki minua. Lohdutti ettei tämä ole maailmanloppu. Mutta raivostuttaa

Vastaa Viestiin