Minun tarina

Voit kirjoittaa oman tarinasi.

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Krisse77

Minun tarina

Viesti Kirjoittaja Krisse77 » 03 Heinä 2018, 10:50

Hei,
erosin miehestä joka on narsisti kun hän jäi pettämisestä kiinni 16 vuotta nuoremman kanssa. Mies 40v ja nainen 23. meillä on kaksi yhteistä lasta 6 ja 8 v sekä minulla aikaisemmasta liitosta 12v.

Mies kielsi suhteen, vaikka näin hänen viestittelyn tämän toisen naisen kanssa ja heitä oltiin nähty yhdessä. Käytiin vielä yhdessä pariterapiassa, koska hän ei halunnut erota. Siellä hän tunnusti suhteen ja lupasi lopettaa sen. Terapiassa hän onnistui kääntämään minun syylliseksi kaikkiin meidän onglemiin. Minulla oli mukamas alkoholin kanssa ongelmia, söin mielialalääkkeitä, en huomioinut häntä... päädyimme siis puhumaan minun vioistani. Hän ei suhdetta kuitenkaan lopettanut koko aikana, kun jäi siitä uudelleen kiinni. Lopetin käynnit ja muutin pois. Kestin tätä valehtelua siis puoli vuotta (sitä ennen hänen suhde oli kestänyt jo puoli vuotta).

Löysin toisen miehen, ennen kuin muutin pois ja hän jatkoi suhdetta tämän toisen kanssa. Hän mustamaalisi minua tällä uudelle miehelleni ja kävi hänen luonaan kertomassa valheita minusta ja kuinka hän muka oli meidän avioliiton päättymisen syy.

Lapset ovat meillä viikko-viikko. Ja nyt hänellä on uusi lapsi tämän naisen kanssa, 10 kk. Oli tullut raskaaksi kun minä asuin vielä meidän yhteisessä kodissa. Perheneuvolassa olemme käyneet jo vuoden, koska hän mustamaalaa minua kaikille sekä lapsille. Perättömiä valheita. Hän ei olisi halunnut erota, eikä suotunut eropapereita allekirjoittamaan, vaan ruikutti takaisin vaikka tämä toinen oli jo raskaana.

Miehen ex on käynyt saman läpi kuin minä, hänen psykiatri antoi diagnoosin narsisti exälle, kuten minunkin. Häneltä olenkin saanut vähän vertaistukea. hän piti meitäkin yhtä aikaa kun aloimme olemaan yhdessä, eikä kumpikaan meistä tiennyt asiasta. Yritin sanoa myös hänen uudelle puolisolle hänestä, mutta ei kuunnellut.

Nyt tuntuu että en jaksa häntä enää, mustamaalaminen jatkuu. Hän hankaloittaa minun elämääni. Lapsille mustamaalaa ja he eivät saa ottaa minuun yhteyttä hänen viikolla, eikä saa tulla juttelemaan esim kaupassa. Tätä uutta puolisoa pitää sanoa äidiksi ja he yrittävät nyt syrjäyttää minut. Nainen on jokaisesssa lasten asioissa nyt päittäin. Mietin koska tämä loppuu. Lapset haluaisivat olla minulla vallan, koska siellä heitä ei huomioida, vaan tätä uutta vauvaa.