Exällä heti uusi

Narsistit parisuhteessa/avioliitossa. Täällä voit keskustella kaikista parisuhteeseen, avioliittoon yms. liittyvistä asioista.

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
BaraJag

Exällä heti uusi

Viesti Kirjoittaja BaraJag » 06 Heinä 2018, 23:59

Se olisi nyt kuukauden päivät erosta ja kaksi viikkoa omassa kodissa. Tänään kuulin, että exällä on uusi kierroksessa, ei yllättänyt, mutta sattui pirusti silti. Takaisin en haluaisi mistään hinnasta, mutta oma mieli on vielä niin heikko, että ei tiedä mitä ajatella. Kai sitä vielä suree niin kovasti sitä mitä luuli voivan olevan, vaikka järki jo tietää, että sitä hyvää ei olisi koskaan tullut. Kuuluuko toiselle toivoa kaikesta huolimatta hyvää? Pakko se on toivoa, koska muuten mies saa uuden uhrin lisää. Onneksi olen ollut yhteydessä sattumien kautta minua edeltäneeseen ja todennut, että ei, minä en tehnyt miehestä tuollaista. Siksipä huolettaakin kovasti joutuuko uusi saman kohtelun alle :( Voi kunpa en olisi koskaan hairahtunut uskomaan.

Venica

Re: Exällä heti uusi

Viesti Kirjoittaja Venica » 07 Heinä 2018, 01:11

Kyllä se vaan.joutuu. ikää kun tulee narskulle niin menee vielä pahemmaksi käytös.
Koita iloita et on uus uhri että itse pääset omaan rauhaan. Muuten et ikinä pääse siitä eroon.

Awake

Viesti Kirjoittaja Awake » 08 Heinä 2018, 12:07

BaraJag kirjoitti:
06 Heinä 2018, 23:59
Se olisi nyt kuukauden päivät erosta ja kaksi viikkoa omassa kodissa. Tänään kuulin, että exällä on uusi kierroksessa, ei yllättänyt, mutta sattui pirusti silti. Takaisin en haluaisi mistään hinnasta, mutta oma mieli on vielä niin heikko, että ei tiedä mitä ajatella. Kai sitä vielä suree niin kovasti sitä mitä luuli voivan olevan, vaikka järki jo tietää, että sitä hyvää ei olisi koskaan tullut. Kuuluuko toiselle toivoa kaikesta huolimatta hyvää? Pakko se on toivoa, koska muuten mies saa uuden uhrin lisää. Onneksi olen ollut yhteydessä sattumien kautta minua edeltäneeseen ja todennut, että ei, minä en tehnyt miehestä tuollaista. Siksipä huolettaakin kovasti joutuuko uusi saman kohtelun alle :( Voi kunpa en olisi koskaan hairahtunut uskomaan.
Mun entisellä narsistisella sosiopaattipoikaystävällä oli uusi jo viikko meidän eron jälkeen. Tämä ainoastaan vahvisti mulle, minkälaisen ihmisen kanssa oikein olinkaan yhdessä.

Hän oli mun selän takana petaillut tätä uutta naista jo tovin, ja kun viimein sain voimia lähteä pois suhteesta, alkoi hän "seurustelemaan" tämän uuden (vanhan...) tuttavuuden kanssa.

Älä sure ihmistä, jota ei koskaan ollut ja joka halusi esittää toisenlaista ihmistä vaan saadaksesi sut rakastumaan ja siten sitoutumaan itseensä.

krassi

Viesti Kirjoittaja krassi » 08 Heinä 2018, 16:50

Ei tarvitse toivoa exälle hyvää jatkoa, jos aidosti ei toivo. Rehellisyys itselle on parasta toipumista. Et ole vielä toipunut, jos teennäisesti toivot hyvää. Valitettavasti uuden uhrin on vain selvittävä omilla konsteillaan. Sinä et voi asialle mitään. Ainoastaan, jos uusi kumppani kysyy sinulta asiaan liittyvää, voit sanoa mielipiteesi. Se tuskin tapahtuu.

Harmaus

Viesti Kirjoittaja Harmaus » 08 Heinä 2018, 19:37

Viisaita sanoja Krassi. Venica on myös oikeassa, toi on aika win/win.
Kuva
"Tyhmästä voi kasvaa älykäs lukemalla, hölmöstä voi kasvaa viisas kokemalla"

Huijattu2014

Viesti Kirjoittaja Huijattu2014 » 20 Syys 2018, 17:12

Minun exällä meni ehkä muutama päivä kun jätin hänet ja oli jo Tinderissä. Löysi viikossa naisen mutta se oli minulle pelastus koska olisi varmasti piinannut ja kiusannut vielä enemmän jossei olisi uutta kierroksessa. Ihan liikaa piinasi siltikin. Myöhemmin varoittelin tätä naista mutta esti minut somessa. No, jokainen kokekoot itse jossei halua kuulla. Mutta annan kyllä vertaistukea kun sen aika koittaa. Sain nimittäin itse exäni exältä parasta vertaistukea.<3

Venica

Viesti Kirjoittaja Venica » 20 Syys 2018, 19:23

Samalla lailla tää munkin eksän sillonen.akka joka.sillä oli heti kun tästä muutti pois. Oli käskeny sen.akan.estää mut.somessa.

sielu

Viesti Kirjoittaja sielu » 21 Syys 2018, 13:37

Mun exä kans oli kuulemma bongattu heti samana päivänä Tinderistä, kun ero tuli. Sitä on paha kenenkään sanoa, milloin hän meni Tinderiin, mutta mullekin esim. vaan kysyen tokaisi, että milloinkahan mun ystävä oli sen viestin laittanut ja perusteli hakevansa sieltä vaan "juttuseuraa" :roll: Uskokokoon ken haluaa. Kuka hakee vieraista muijista juttuseuraa sellaisen palstan kautta, että keskustelukumppani haetaan mätsillä pelkän naamataulun perusteella? Noh... hänellä petti pokka sanoessaan sanan "juttuseuraa".
Tahtoisin oikein kernaasti keskustella exäni exien kanssa ja kysellä onko mies ollut tällainen heillekin, kun miehen mukaan ei kuulemma. Minulle hän todella on saanut sen tunteen luotua, että minä hänestä tällaisen tein. Eka narsu-kokemus ja todella haksahdin häneen. Sattuu niin maan perkeleesti ajatuskin, että pitäisi uskoa järkeä ja ohittaa ne tunteet.

Vastaa Viestiin