Toivo kuolee jo

Narsistit parisuhteessa/avioliitossa. Täällä voit keskustella kaikista parisuhteeseen, avioliittoon yms. liittyvistä asioista.

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Faukka11

Toivo kuolee jo

Viesti Kirjoittaja Faukka11 » 30 Syys 2018, 22:04

Täällä istun makuuhuoneessa ja itken. Mies ryypännyt koko viikon enemmän tai vähemmän, ollut joko ilkeä, haukkunut tai vaatinut "pesää"., Töissä kyllä käynyt, mutta pitänyt sielläkin extrapitkiä ruokatunteja ja vähätellyt sekä työntekijät että pomot, hän yksin tekee kaiken oikein. Mitään keskustelua en saa aikaiseksi oikeista asioista, ilkeilee ja teeskentelee, ettei muista. Olin laivalla työporukan kanssa ja nyt juuri äsken lasten aikana huusi ja raivosi kännissä, että montako miestä ja ketä olen nainut ym...kun katsoin tanssii tähtien kanssa, tuli viereen haukkumaan ja nälvimään, että noi ei osaa mitään ja panevat vaan keskenään.
Olen niin hajalla. Pelkään että menetän työni ton takia, kun meillä on kehitysvammainen poika, jonka vammaa ei edelleenkään ole tunnustanut, vaikka neurologi on sen hänelle sanonut. Kohtelee poikaa kuin tervettä samanikäistä, hoopottaa ja kääntää mua vastaan tyyliin "tämä on poikien juttu, ei ämmien.". Poika palvoo isäänsä, kun tämä kantaa karkkia ym. kaupasta ja antaa räplätä koneita. Omii pojan elämää ja jos tulee puhe kehitysviiveestä, se on mun omassa päässä. Anoppi on samanlainen, ja puolustaa poikaansa joka käänteessä. Välillä tuntuu, että olen niiiin yksin, vaikka onneksi on ystäviä jotka ymmärtää, mutta ei voi tätä heidän niskaan kaataa. Vanhempani ovat kuolleet.
Kun työkaveri menehtyi ylläten ja itkin häntä, mies sanoi että olenko lesbo kun niin häntä nyt suren, kaikkihan muutenkin kuolee. Töissä osaa näytellä mukavaa miestä, mutta niinhän ne aina. Juoppohulluushuuto toi tämäniltainen on.
Yritin kerran jättää hänet, mutta se kaatui avun puutteeseen enkä saanut asuntoa.
Kertokaa vertaiskokemuksia ja hyviä neuvoja, sielu suree nyt kovaa. Älkää tuomitko tai arvostelko, tiedän itsekin että olen surkea paska, kun annan itseäni kohdella näin.