harhakuva

Voit kirjoittaa oman tarinasi.

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Vastaa Viestiin
Venica

Re: harhakuva

Viesti Kirjoittaja Venica » 16 Joulu 2018, 00:49

Ihanaa.että olo.helpottaa.

Työkaverisi itselleen kuoppaa kaivaa tuollaisella käytöksellä. Jaksuja paljon

joulukuu

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 25 Joulu 2018, 08:39

Töissä olen joulun. Ristiriitaisia tunteita. 2 kertaa olen joulukuussa havainnut narsistin läsnäolon. En ole tavannut. Ensimmäinen ajatus oli että oi. Onko se tosiaan se. Menempä lähemmäksi jospa vaikka törmäisin siihen. Jäin siis kiinni. Seuraava ajatus tuli heti perään että äkkiä eteenpäin. Siis ajatuksia muualle ja äkkiä. En onneksi törmännyt siihen. Järjetöntä...on se voimakas. Havaitsin siis sen auton vain ja palasin menneeseen muistoon ja hyviin hetkiin. Eka joulu on nyt töissä ikinä. Ollut outoa lähteä. Iltavuoroja teen. Ahdisti töissä kun en ennen ole ollut... Viime jouluna narsisti laitto jouluviestin . tavallaan ootan taas viestiä. Mutta luulen että sitä ei tule... Ja tiedän että pääsen yli siitä nopeammin kun ymmärtäisi olla laittamatta yhtäkään viestiä. Onneksi on työkavereita töissä. Mutta se narsisti kävi luultavasti kyttäämässä minua lähellä työpaikkaa. Tai sitten ei. Menin lievään ahdistuneisuuden tilaaan. Kun joulu vielä höysti sitä..no. Nyt alkaa olo helpottamaan kun saan tänne purkaa omaa ahdistuneisuuttani.

joulukuu

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 03 Tammi 2019, 09:28

Ahdistaa. Taas tuli mieleen tuo törkeä käytös. Ei sillä ollu oikeutta valehdella noin törkeästi. Olen kaunainen tuota törkimystä kohtaan. Se haluaa käyttää ihmisiä hyväkseen. Se lokeroi ihmisiä .minua se halusi kohdella kuin roskaa. Nauroi ja valehteli . yrittä saaha minut seksiin . hyi helvetti että edes nukuin sen vieressä. Inhottaa että millään lailla sekaannuin tuohon hirviöön. Haluaisin niin pyyhkiä tuon pois muistoista. Kaduttaa että ikinä menin tuon tykö. Ahdistaa ja inhottaa. Yritti vain tehdä kaadon ja vetää puumerkin sänkyynsä. Että harmittaa. Olen herkkä ja tuon kohtelu sai minun itsetunnon romahtamaan. Olin niin kuormittuneessa tilassa kun tuo ällötys sattui kohdalleni ja iski kyntensä saaliiseen. Heikossa tilassa olevaan naiseen. Minun ymmärrys ei riitä ymmärtämään minkälainen ihminen voi nuin raakasti käyttää tilannetta ja toisen herkkää mieltä nuin törkeästi hyväkseen.

Venica

Viesti Kirjoittaja Venica » 04 Tammi 2019, 14:29

Hei. On.Vielä pahempiakin tapauksia.olemassa jotka.tappavat kaiken tielleen saatuvan.oman etunsa ja.himonsa tähden.

Ole itsellesi armollinen. Et voinu etukäteen tietää että hän.on.sellainen. ei meistä kukaan.voi tietää etukäteen.tietää. nyt jatkossa vaan.tiedämme tutustua rauhallisessa tahdisa uusiin ihmisiin.ja luottaa niihin että kohtaako teot mitä ihminen sanoo.

joulukuu

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 08 Helmi 2019, 19:07

no niin. hirviö mikä hirviö. eilen tuli autolla vastaan ja en katsonutkaan siihenpäin. monta tuntia meni taas riuhtoa ittensä irti etäämmälle muistoista. on se voimakas ....mutta pääsen irti aina jonkin ajan kuluttua kun jatkan vaan elämää...

Venica

Viesti Kirjoittaja Venica » 10 Helmi 2019, 00:22

Lupaan sen että joku päivä koittaa kun näet jossain sattumalta et tunne mitään. ;) :)

joulukuu

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 16 Helmi 2019, 17:45

no niin. vieläkin on jonkinmoinen sumuverho päässäni, mutta se on kuitenkin hälvennyt. olen saanut keskusteluapua, ja se on auttanut . ja aika tietenkin. mutta rankkaa oli käydä läpi näitä tapahtumia, mutta elämä jatkuu ja järki voittaa aina vain enemmän. olen nyt tasapainoisempi kuitenkin.

joulukuu

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 05 Maalis 2019, 20:34

on ollut taas helppoja ja rankkoja aikoja. joskus löydän vieläkin itseni ajattelemasta tuon hirviön kanssa kokemia hyviä valheellisia hetkiä. ei ole sattunut näköpiiriin muutamaaan kuukauteen. olen kokenut ahdistuksen hetkiä irtaantumisvaiheen aikana. sisin ääni joskus kertoo minulle että on ikävä. ikävä. tuota tyyppiä vai läheisyyttä vai mitä? yhteenkuuluvuuden tunnetta vai mitä mulla on ikävä. toista ihmistä, haluan välillä läheisyyttä,. kai muillakin on samanlaisia tuntemuksia.
toivon vaan että se petturi ei koskaan saisi rauhaa itsensä kanssa. olen vielä katkera sille , mitä se minua alko kyttäileen ja sitten ahdisti minut vaikeaan oloon moneksi kuukaudeksi. hirveää oli vielä puoli vuotta sitten. paljon olen mennyt eteenpäin. :)

riitti2017

Viesti Kirjoittaja riitti2017 » 05 Maalis 2019, 21:47

Luulisin, että jokaiselle tulee ne hyvät hetket välillä mieleen.Sitten tulee kaipaus ja mitä siihen milloinkin liityy. Palautat vaan mieleen, mitä se elämä kaiken kaikkiaan silloin oli, niin pitäisi helpottaa. Ainakin minulle toimii. Katsotaan eteenpäin - siihen suuntaanhan me toivon mukaan olemme menossa. Ajan myötä helpottaa ja tulee hetki, jolloin hänet muistaessasi olet pelkästään iloinen päästyäsi hänestä eroon. Voimia!

joulukuu

Viesti Kirjoittaja joulukuu » 16 Maalis 2019, 22:32

Joo. Ollu rankka puolivuotinen. Opiskelua . työtä ja eroamista. Ja tämä kuukausi on sellainen että on paljon sukulaisten kuolemia sattunut. Olen tekemässä harjottelua. Joka on muutenkin raskas paikka. Tuntuu että olen väsynyt koulun käyntiin
Ja työpaikalla kai yksi tyyppi näkee tämän niin lisää vsin työtä haluaa työntää opiskelijalle. Jouduin pieneen sanaharkkaan sen kansa
Sitä se varmaan yrittikin. Kun nyt jaksaisi hillitä hermonsa. Kauhea 4 viikkoinen ollut. Ihan kamala .viimeksi tuo tyyppi nakkeli 2 viikkoa sitten. Ja korkeintaan 2 viikkoa enään kun jaksaisi. En muuta vaadi tältä jaksolta kuin läpipääsyn. En muuta . väsyttää. Ja kenkuttaa kun tuo akka kiusaa minua. Se akka kiusaa minua.se on 2 kertaa puuttunu minun tekemisiin. Kumpa nyt pääsisin irti. Tommonen hirviä. Kyylääjä. Se on loukannut minua. Väsyttää vaan lisää tuo akka minua. Alko nakkelemaan että luuletko että saat 3 sen yhellä tuokiolla. Vaativia akkoja. Olen niin väsynyt niin väsynyt.

Vastaa Viestiin