Musta lammas

Voit kirjoittaa oman tarinasi.

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
MariaS

Musta lammas

Viesti Kirjoittaja MariaS » 18 Marras 2018, 23:13

Tajusin tänään jotain, kun äitini liittyi kiusaajien joukkoon. Hänkin on aina ollut narsisti. Sanoo Rakastavansa, isolla Ärrällä, mutta ei tee muuta kuin loukkaa ja haukkuu, eikä koskaan puolusta minua. Ex-mieheni on narsistinen alkoholisti, joka mustamaalaa minua ympäriinsä ja uhkaa viedä kahden lapseni huoltajuuden. Elämä on ollut yhtä helvettiä siitä asti, kun hänet tapasin. Nykyinen miesystäväni hänkin todrlla narsistinen, välillä psykopaattinen, en usko että kykenee empatiaan, mutta silti rakastan häntä, en ymmärrä miksi. Tai ehkä siksi, että käyn läpi traumojani. Sukuni on hylännyt minut, koska olin erilainen, fiksumpi, nätimpi, ainoa joka meni yliopistoon, isätön ei-toivottu lapsi uskovaisessa perheessä. Tajusin vasta aikuisena, että paras lapsuusystäväni oli hänkin narsisti. Mutta ei minulla ollut ketään muutakaan, koska kotiini ei päästetty kavereita. Vasta lähdettyäni kotoa tajusin, että ihmiset pitivät minusta ja sain paljon ystäviä, mutta koska itsetuntoni oli edelleen heikko, ihastuin vain miehiin, joissa oli jotain vikaa, koska ajattelin että he eivät ainakaan jättäisi. Nyt minulla on kaksi ihanaa lasta, oma sukuni on hylännyt minut, exän suku yrittää viedä minulta lapseni eikä miesystäväni tue minua missään, koska kaikkihan on aina minun syytäni. En oikeasti edes tiedä, mistä hakisin apua. Näiden ihmisten kiusanteosta ei ole mitään todisteita. Viime syksynä sain ensimmäistä kertaa narsistisen työkaverinkin, vaikka siihen asti työ oli ollut minulle se pakopaikka ja henkireikä. Hänet kyllä sain aisoihin, koska mitta tuli vain kerta kaikkisesti täyteen. Olen herkkä ja kiltti ihminen, joka on menestynyt elämässään, ja tuntuu että nämä kiusaajat vaistoavat sen ja haluavat minusta osansa ja painavat maahan, jos en suostu uhriutumaan. Toivon vain, että kun äitini kuolee ja lapseni ovat täysi-ikäisiä, olen vihdoin siinä tilanteessa, ettei minun tarvitse olla tekemisissä kiusaajieni kanssa. Alan olla todella väsynyt jatkuvaan taisteluun.