Lausahduksia tai sanoja, joita narsisti käyttää useasti

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Venica

Lausahduksia tai sanoja, joita narsisti käyttää useasti

Viesti Kirjoittaja Venica » 19 Helmi 2019, 09:43

Sanontoja, lausahduksia tai sanoja, joita narskut jo uuden.ihmisen tavatessaan käyttää useasti, joista voisimme erottaa narsistin. Laitetaan nää.kauheat kokemukset yhteiseksi voimaksi.

Tuolla omissa tarinoissa tuli ilmi, että narsisti käyttää usein.sanaa TÄydellinen esim. Entisestä puolisostaan.

Eli voisimme lyhyesti listailla näitä ylös.

- täydellinen
- mitä minä oon nytte muka tehny (kun suutuin kun jäi valehtelusta tai lupausten pettämisestä kiinni)

Jumissa

Re: Lausahduksia tai sanoja, joita narsisti käyttää useasti

Viesti Kirjoittaja Jumissa » 25 Helmi 2019, 23:46

-Sinä aloitit ( vääntämisen jostain asiasta/ riidan tms. vaikka olisin ollut hiljaa)
- Olin kännissä, sitä ei" lasketa", jos tuli puhetta hölmöilyistä.
-Minähän en ole mitään ( jos "torui" jostain asiasta)
- Huorittelua/ homottelua ym. alentavia ilmaisuja viranomaisista, joiden kanssa piti olla tekemisissä ( kela/ sostoimi yms)
- Jos kaljottelusta tuli puhe, kuului joka kerta"en ole ottanut yhtään silloin, kun olen ollut yksin"...hiukan vaikea uskoa, kun yhtään kertaa ei pystynyt olemaan ilman, kun olin hänen seurassaan. Kai se niin oli, että oli "minun syytäni", että hän" joutui "ottamaan kaljaa aina surassani😳😄

Venica

Viesti Kirjoittaja Venica » 26 Helmi 2019, 13:07

Tuo on.tosiaan totta, että se oma juominen on toisen syytä.
- itse satutti minua ja aloin itkemään, tuumasi: sinähän se hullu oot, joudat hullujen huoneelle
-itkemistä muutenkaan.ei ymmärtäny, saattoi alkaa raivota siitä
- itse hän ei ole itkenyt kuulemma viimeksi kuin 15 -vuotiaana kun vanhemmat erosi, ei edes itkeny.kun.oma veli kuoli

Maga

Viesti Kirjoittaja Maga » 03 Maalis 2019, 22:35

Meillä mä olin myös syyllinen päihteiden käyttöön. Tai sitten oli joku muu, mutta ei koskaan hän itse. Samaten kaikki känni toilailut oli aina jonkun toisen syytä.

- sulla ei ole yhtään oikeata ystävää ( kaikista niistä ketkä näikivät edes vähän läpi esityksen)
- et osaa pitää itseatäsi huolta ja sut pitää aina pelastaa pulasta.
- olet hullu
- olet psykopaatti
- olet tunteeton/kylmä
- miks itket aina?
- et ole koskaan saavuttanut mitään
- sä et kuuntele koskaan ( piti itse jatkuvasti monologeja itsestään/ asioistaan, eikä ollut kiinnostunut mistään mun asioista)
- kuka sä luulet olevas?! Sä et ole noin itsevarma!
- kenen kanssa sä oot puhunut? ( kaikesta vastaan sanomisesta, mikään ajatus ei siis voinut olla mun, vaan tietysti joltain muulta kuultua)
- sä et ole valmis perhe elämään ( keskustelussa hänen ryyppäämisestään ja osallistumisestaan lastenhoitoon)
- kaikki sun kaverit/sukulaiset tietää/sanoo, että sä oot tollanen hullu
- sillä ( ex) on oikeesti ollu rankkaa, toisin kuin sulla.

Kilttikärsijä

Viesti Kirjoittaja Kilttikärsijä » 13 Elo 2019, 21:55

- ei tuo itkeminen auta, kerjäät vaan huomiota.
- mikäs sulle on tullut , kuka sua nyt neuvoo kun puhut noin (pidän puoliani, en anna periksi), onko joku uus ukko kun oot noin tärkeänä.
- näyttelit että oot muka sairas ja henkisesti heikko
- sukulaiseskin pitää sua hulluna-
- koko kylä puhuu miten hullu oot kun jätit perheesi
- käytät huumeita ja oot varastanut ja sinut on irtisanottu (molemmat aivan utopistisia valeita, mistä edes keksinyt)
- huora
-ei sinun kanssa voi puhua, ajattelet vain itseäsi.
- muistatko edes lapsiasi, niiden nimiä.
Lapset ei halua pitää sinuun mitään yhtyettä. Älä uskokaan että, olet niille mikään äiti.
- onkohan lapset varmasti meidän.
- ....

Vastaa Viestiin