yli 11v.-eron jälkeen tyhjä ja eksynyt.Innoton,lannistunut

Narsistit parisuhteessa/avioliitossa. Täällä voit keskustella kaikista parisuhteeseen, avioliittoon yms. liittyvistä asioista.

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
einiinvapaa

yli 11v.-eron jälkeen tyhjä ja eksynyt.Innoton,lannistunut

Viesti Kirjoittaja einiinvapaa » 26 Kesä 2019, 14:45

Eli jotenkin tarina on kovin pitkä,vuonna 16 hain tältä palstatlta neuvoja ja suunnittelemaan eroa;olin 10vuoden jälkeen enkan kerran niin sanotusti nähnyt valon..noudatin ohjeita,keräsin rohkeuteni ja hain pakatut laukkuni vähin äänin,suljin oven hyvästelin koiran;joka oli suurin rakkauteni ja ollut ainoa ystäväni.jätin kirjeen ja lähdin.Sen jälkeen noudatin yhteydenottokieltoa,kunnes sain oman asunnon ja annoin exäni pysyä koiran kautta elämässäni.Kaikki polki paikallaan,koiran sain luokseni ainakun halusin,kunhan lupasin tulevia yhteisiä hetkiä..itseasiassa tultiin paremmin toimeen kun ikinä.Sitten ajattelin jo että voisin harkita häntä takaisin sillä hän noudatti yksityisyys rajoja ja ehtojani hyvin.Joka tapauksessa,olin niin määrätietoinen että ilm menetti kiintonsa,hankki toisen kumppanin,lupasi että saan tavata koiraa silti.Nyt kuitenkin yhtäkkiä oli vähin äänin vaihtanut nronsa ottanut koiran ja muuttanut toiseen kaupunkiin,minut on estänyt eikä jotkut kaverit halua olla kanssani tekemisissä.Huomaan olevani aivan yksin ja eksyksissä,en osaa suhtautua ihmisiin normaalisti sillä en ole omaksunut sitä omaa identiteettiä joka on ollut piilossa ja mykkä yli 10 v.ajan.
Ainoa elämä jota tunnen ja jota oon elänyt on ollut hänen määräämää.niin ajatuksia myöten.Huomaan kokoajan mitä enemmän kuluu aikaa sitä enemmän huomaan kärsiväni.uusiia ihmissuhteita ei voi ajatellakaa,kyttään kokoajan merkkejä narsistisista piirteistä,ja huomaan niitä myös,jolloin teen ihmisestä pika analyysin,siitä millainen hän tulisi olemaan-ja pakenen.Tulen helposti hysteeriseksi kuin lapsi.Ja koska olen ilman koiraa,ekaa kertaa ikinä;olen todella tarpeeton.Lapsia ei hankittu ja nyt olen jo 42 sekä vanhempia ei ole sillä olen kasvanut koulukodissa.Äiti on kuollut.
kaipaan jatkuvasti seuraa eikä mikään sosiaalinen kanssakäyminen tunnu riittävän.haluan enemmän ja enemmän,hellyyttä jkipua ja kaikkea.
voin myös kertoa että kun on elänyt suhteessa jossa omat halut on kuolleet ja toisen kosketus ällöttänyt-seksi ollut vain säännöllinen pakko,josta on vaan suoriutunut;yllättyy ollessaan ensikertaa niin että toisen hipaisu saa vatssassa kiertämään ja polvet tutisemaan.tunne jollaista ei edes muistanut!
Tämä on tehnyt musta seksiaddiktin,enkä saa tarpeekseni,joka on hankallaa jos ei ole kumppania siihen.Huomaan myös nauttivani väkivallasta ja kivusta,kun olen ollut tilanteessa jossa ollut käsirysyä tai joku hermostunut minuun ja saanut turpaani-olen aivan huojentunut ja euforisen rauhoittunut.
kaikki se kipu sisälläni on niin paljon suurempaa ettei mikään tunnu yltävän sile tasolle....nyt kuitenkin elämänhaluni alkaa hiipua,olen ihan raunio-enkä löydä lankaa josta pitää kii. vaikutan ulos päin kovalata ja vahvalta,sillä jos jonkun oon oppinut niin kieltämään tunteeni ja hautaamaan pettymykset.nyt pidän niin kovaa linjaa omista rajoistani jottei kukaaan saisi enää niitä riistettyä,että olen ihan yksin. . Vihaan sitä ihmistä joka päivä ja en meinaa kestää että hän vain katosi,enkä voi kertoa ja laittamaan häntä kärsimään kuten minä.En tiedä...olen loppuelämäni sen ihmisen vanki vaikka olisin "vapaa"Hän edelleen hallitsee ajattelutapaani,tunteitani,ja kaikkea. Koko elämäni on ollut pelkkää häntä,hän on ainoaihminen joka ollut perheeni... nyt en ole enää mitään,en edes...no en yhtään mitään..Tästä alkoikin elämäni edelleen hirvein aika ja voin kertoa ettei se ole eron jälkeen ihanaa tai helppoa,vaikka luulisi.olisnpa ottanut enemmän selvää elämästä narsistin jälkeen,sillä tämä 1,5 vuotta on ollut helvettiä,harhaillessani ilman päämäärää....
olin ennen auttavinen luottavinen ja iloinen,nykyään varutunut,epäilen ihmisten motiiveja joten en auta tai laita itseäni likoon.iloinen olen seurassa,sitten taas vihainen sulkeutunut ja itkuinen.Mielestäni suurin osa ihmisistä puhuu p...kaa joten ilme pysyy peruslukemilla...
että tällähetkellä en usko enää jaksavani yrittää etsiä ilon aiheita kun jatkuva sitkeily ja menetyksen tuioma tuska on ihan liikaa.
kiitos ken jaksoitte lukea

Emäntä

Re: yli 11v.-eron jälkeen tyhjä ja eksynyt.Innoton,lannistunut

Viesti Kirjoittaja Emäntä » 26 Kesä 2019, 18:22

Hei käytkö jossain juttelemassa? Terapia tms. Voisi olla tosi hyvä🤔 Itselläkin 15v suhde takana, ja on tuttua että kaikki tehty aina toisen tahdon mukaan.

einiinvapaa

Viesti Kirjoittaja einiinvapaa » 26 Kesä 2019, 22:45

en ole vielä..vuosi sitten ja eron olessa "päällä"oli hoitosuhdekkin.Tuossa välissä olin pienen pätkän hoitolaitoksessa,kun yritin itsemurhaa ja exäni tietty talutti sinne minut-jakävi katsomassa..siellä en ollut kovin vastaanottavainen sillä juttelin kyllä,mutta olin niin lannistunut koska olin epäonnistunut ja aloin uskomaan että olen todella tehnyt virheen-joten exä hurmasi työntekijät ja en halunnut puhua hänstä pahaa,kävihän katsomassa joka viikko..traumaperäinen stressihäiriö alustavasti kirjattiin johonoli jatkohoitoonsunnittelma hakeutua.Terapiaan.Silti huomatessani nopeasti kun kotiuduin;että sillä aikaa oli kaikki muuttunut,ja olin jäänyt yksin. Tunnen kauheeta stressiäkokoajan sellasta tuskaisuutta ja kiirettä,sitä samankaltaista jota tunsin ollessani hänen kanssaan.Ulkona liikkuminen on haastavaa,sillä tuntuu ettei ole määränpäätä,ja epävarmuus iskee.
tuntuu kuin oisin jossain kaivossa ja pyytäen edelleen päästä pois.
Olen tänään pyytänyt apua asioiden hoitamiseksi,silllä en siihen itse pysty..

Emäntä

Viesti Kirjoittaja Emäntä » 27 Kesä 2019, 10:28

Juu, kannattaa ottaa kaikki apu vastaan. Ja varmaan joku lääkityskin olisi hyvä että pääsee siitä pahimmasta ahdistuksesta yli. Jos kaipaat juttukaveria niin saa laittaa yvtä... Pitkän suhteen jälkeen joutuu aikalailla rakentamaan itsensä uudestaan. Mutta kyllä se joku päivä vielä helpottaa, usko pois 😊

Vastaa Viestiin