Tapailusuhde

Voit kirjoittaa oman tarinasi.

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
dejavu

Tapailusuhde

Viesti Kirjoittaja dejavu » 11 Syys 2019, 10:55

Tapasin elämäni naisen tai näin ainakin aluksi luulin. Asuimme eri paikkakunnilla, mutta kuitenkin olemme samalta paikkakunnalta kotoisin ja tiesimme toisemme. Suhde syveni yllättävän nopeasti jo myös siksi että ihastuin hänen särmikkyyteen sekä siihen että hän oli minua paljon kokeneempi suhteissa näin ainakin oletin.

Aluksi kun tapasimme niin hän sai minut tuntemaan kuin olisin maailman mielenkiintoisin ihminen, mutta ei aikaakaan kun tiettyjä pimeitä puolia alkoi tulla esille. Aluksi oletin ja jopa pidin hänen pienestä vittuilusta ja naljailusta se oli ihan ok sillä sellaista nyt on esimerkiksi äijä porukoissa aina viljelty. Jossain vaiheessa alkoivat kuitenkin syytökset hän on ihminen joka ei juurikaan ole asunut kotikaupunkimme ulkopuolella omien sanojensa mukaan koska häntä ahdisti ja pelotti muut ihmiset toisaalta hän oli kuitenkin kaikkien kaveri eikä ikinä näyttänyt näitä erikoisia puolia muille.

Kun tapailumme alkoi syventyä alkoi syyllistäminen, että minä näen muita sivussa ja miten hän ei tahdo että sydämensä särkyy enää kertoi myös kuinka huonoja ja outoja edelliset kumppaninsa ovat olleet. Minä tietysti tahdoin olla avuksi ja keskustella että miksi tällainen mustasukkaisuus mutta hän totesi jatkuvasti että aivan sama en kuitenkaan pidä hänestä. Jossain vaiheessa alkoi myös syyllistäminen että en osaa oikein mitään olin kömpelö hidas ja vaikkakin korkeakoulutettu niin työt jota tein eivät olleet oikeita töitä enkä myös näistä saanut sanoa että olin väsynyt tai muutenkaan kertoa työstäni koska se oli leveilyä hänelle.

Myös henkilökohtaisuuksiin menevä vittuilu alkoi jossain vaiheessa sen jälkeen kunn kerroin miten minua on painostani joskus kiusattu, tämän jälkeen alkoi huomauttelu syömisestä mutta kuitenkin kun ilmoitin että en pidä tuollaisesta käytöksestä hän sai senkin käännettyä sillä tavalla että se oli minun vikani. Hän itse osasi myös hakea huomiota jatkuvalla itsesyyllistämisellä ja tämän jälkeen minun tuli käytännössä kehua häntä maasta taivaisiin jonka jälkeen palkinto oli seksiä.

Kuitenkaan julkiset tai hellyyden osoitukset olivat sellaisia joita ei voinut tehdä koska mitä muutkin ajattelisivat, toisaalta taas humalassa ollessaan riippuen olinko häntä tarpeeksi kehunut joko kehui minua kaikille omille kavereilleen (enemmänkin tuttaville) ja haukkui minua minun ystävilleni ja kavereilleni.

Lopulta homma alkoi näyttää lopun merkkejä vaikka hän vielä näennäisesti lähetti kaipaus viestejä. Teimme matkan Suomen sisällä hänen sukulaisilleen hän haukkui minut humalassa pahasti ja tämän jälkeen seuraavana päivänä sanoi vielä miten paljon häntä ärsytän, jotain asioita joita kertoi minulle salaisuutenaan hän kertoi että tuntee ihmisiä jotka voivat satuttaa minua jos näistä kerron jollekin.

Lopulta hän totesi että voimme koittaa viikon mutta ärsytät liikaa joten totesin että en voit tätä enää katsoa oma itsetuntoni oli täysin nollissa jo tässä vaiheessa ja siitä on nyt noin kuukausi olen anellut häntä takaisin ja kysynyt miksi hän käyttäytyi minua kohtaan näin niin totesi että kukaan ei usko minua vaikka kerron hänen käytöksestään itse humalassa tuli sitten myös sitten sanottua hänelle viestillä että miltä minusta oli tuntunut jonka jälkeen hän haukkui minut narsistiksi. Oli kuitenkin puolitutulleni kertonut miten hänellä on uusi Mies ja hänelle ei ollut mitään vaikeuksia päästä yli, lisäksi sanoi minulle että ei koskaan tuntenut mitään minua kohtaan. Lisäksi myös uhkasi poliiseilla jos vielä "uhkailen" eli kerron hänen käytöksestään jollekin. Olin varmasti ahdistava ja kurja ihminen hänelle mutta en tahtonut että hän satuttaisi heti muita.

dejavu

Re: Tapailusuhde

Viesti Kirjoittaja dejavu » 11 Syys 2019, 11:20

Ja lisään nyt tähän vielä että tietenkin hän oli kaikessa aina oikeassa, mikäli tiesin paremmin yhtään mistään olin väittelijä jotai ei kukaan jaksa katsella. Tapailun jälkeen hän vaati poistamaan kaikki viestit mitä minulla oli ja minä menin häntä sitten uskomaan.

Myös todella sellaisista asioista jotka olivat minulle tärkeitä niin hän totesi oudoikisi tai vaihtoehtoisesti huonoksi. Pelottavinta olivat kuitenkin äkillisesti vaihtuva mieliala, en voinut tietää suuttuuko hän käytännössä aivan mistä tahansa sanoin. Eron jälkeen hän vielä sanoi että minulla ei omaa elämää ole koskaan ollutkaan sekä olen raukka kun en hakenut hänelle ostamiani pieniä lahjoja. Myös lopullisesti tajusin että joku ei ole ok kun kaverini kertoivat miten hän oli ylistänyt muita miehiä minun selkäni takana. Ja kuinka he ovat rikkaita sekä komeita ja haluavat häntä sekä miten hän on jumissa minun kanssani.

Vastaa Viestiin