Puremishimo

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Cheeses2020

Puremishimo

Viesti Kirjoittaja Cheeses2020 »

Nyt on pakko kysyä, miten usein olette törmänneet tälkaiseen juttuun kuin pureminen tai oraalisiin juttuihin, mihin vaan?
Olen hieman hämmentynyt, koska parikin narsistia on tuntenut vastustamatonta halua purra. Sopiiko tämää itseasiassa jotenkin siihen, että narsisti on jättänyt kehitystehtävänsä (siinä leikki-ikäisenä tai aiemmin) ratkaisematta?
Suuhun viittaavat aika primitiiviset tarpeet tai sitten kyse on aggressioista, vihasta, jota ei ole voinut ilmaista.

Onko narsistillanne ollut puruhaluja? Ex-mieheni, covert-narsu, hieman humalluttuaan, halusi aina purra. Aika järjetöntä mutta pistää miettimään... Lopussa paljastui myös hillitön viha minua kohtaan. Tämä tukahdutettu aggressio tuntuisi sopivan häneen.
Belle

Re: Puremishimo

Viesti Kirjoittaja Belle »

Narskuni puhui usein puremisesta, että haluaa purra, jättää jälkiä. Mutta sitä ei kuitenkaan koskaan tapahtunut. Jotenkin jäin aina ihmettelemään, että mikä tarve näiden puheiden takana oli.
Tupsa

Viesti Kirjoittaja Tupsa »

Mulla on ollut ystävänä nainen, joka myös tunnusti, että haluaisi jättää mieheensä puremajälkiä.

Lisäksi kun silloin tällöin juttelimme siitä, miten hauraat kynnet minulla on, hän aina kehui omia vahvoja kynsiään ja pari kertaa raapi kämmenselkääni pubissa, että katso, miten vahvat kynnet. Hämmentävää. Ehkä tämä tosiaan on jotain aggression purkua tai halua "merkata" ihminen jollain tavalla omakseen, ja samalla antaa tuntua, että minä tässä hallitsen tilannetta, et sinä.

Sama ihminen sanoi myös, että häntä ei pidä herättää kesken unien, tai hän ensimmäiseksi puolustautuu huitaisemalla kädellään ja lujaa sittenkin. Vallanhalua pelottelun kautta kenties.
Nikile

Viesti Kirjoittaja Nikile »

:shock: en tiennyt tämän liittyvän mahdollisesti narsismiin. Miehelläni on puremishimo ja ajoittain purrut kipeästikin...nyttemin hieman rauhoittunut
Vastaa Viestiin