Kaksi narsistia vastassa

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Äiti72

Kaksi narsistia vastassa

Viesti Kirjoittaja Äiti72 »

Erosin miehestäni viime syksynä. Hänen käytöksensä on kuin "kaikista kirjoista luettuna kaikki narsistin oireet täyttävää"..mutta hänen käytöksenä muuttui heti kun hän oli tavannut uuden naisystävänsä ja Agresiivisuus tuli kuvaan heti meidän muuttopäivänä!!
Ja kun minä kahden lapsen äitinä äitinä tapasin tämän uuden naisen: Hän oli heti minua mitätöivä, alistava sekä erittäin röyhkeä. Seuraavalla tapaamisella tuli kuvaan jo vihamielisyys. Eli onko jollakin tästä kokemusta? Narsisti mies tapaa naisen joka on myös narsisti..miten näiden kanssa PÄRJÄTÄÄN?
Viimeksi muokannut Äiti72 08 Loka 2014, 18:17, yhteensä muokattu 1 kertaa.
pilvilinna

Re: Kaksi narsistia vastassa

Viesti Kirjoittaja pilvilinna »

Äiti 72. Minun pitää vastata sinulle.
Minä en edes ymmärtänyt että exmieheni olisi narsisti vaan kun kakkonen käräytti miehen niin sen jälkeen alkoi informoimaan minua asiasta. Laittoi minulle netistä löytämäänsä informaatiota narsismista. Lupasi apuaan päästäkseni irti paholaisesta.
Teki kaikkensa saadakseen minut käsittämään kuinka olen huonon ihmisen kanssa yhdessä. Väliin haukkui ja nimitteli minua, väliin sai mies kauheata kohtelua kävi käsiksi ja kynsi miehen käsivarren verille. Mies kun ei käräyttämisen jälkeen halunnutkaan jatkaa kakkosen kanssa.
En tienny että oli taannut miehelle asuntolainankin jotta tämä muuttaisi pois kodistamme. Olimme vielä silloin naimisissa.
Sitten kun mies ei halunnutkaan häntä alkoi vaatiin minua vastuuseen takauksesta. En suostunut. Se oli kauheaa aikaa. En voi enkä jaksa enää kerrata kaikkea mitä jouduin kestään.
Kolmen vuoden ajan kestävä manipulointi teki tehtävänsä. He saivat toisensa lopulta.
Olen monesti ihmetelly kuinka toisiaan noin kauheasti inhoavat ihmiset menivät kuitenkin naimisiin keskenään.

Sitten alkoi minun pilkkaaminen. jota on nyt kestänyt kuus vuotta. NArsistin leima onkin nyt minun otsassa. Yhdessä syyllistyivät jopa ystävieni häirintään minun kiusaamisesta puhumattakaan. Huvittavinta oli kun hakivat minulle lähestymiskieltoa häirinnän vuoksi. (Tai ehkä olisikin ollut hyvä niin hekään eivät olisi päässeet tekemään kiusojaan minulle).
Oikeudess he kuitenkin hävisivät sillä en ollut syyllistynyt mihinkään mistä minua syyttivät. Itse herjasivat minua yleisellä paikalla kulkivat perässsäni kuin koira seuraten joka askeleeni. Jopa maitokaupassa. Ravintolassa tuli kaljat naamalle. Kaikkea semmosta.
Sain uhkausviestejä exältä.
Pari vuotta kului yrittäen päästä elmässä eteenpäin. Ysävyyssuhteita pilasivat. Joitakin ovat kehottaneet valitseen puolta.
Minusta on tehty tutkintapyyntö koskien kunnallista luottamuustehtävääni.
Työpaikalla käynti haukkumassa minut.

Kun tapasin uuden ystävän niin tuo nainen oli soitellut ystäväni siskolle haukkuen minua. Ystäväni ripittäminen. ex oli pitänyt ystävääni paikallaan kun olivat kertoneet kuinka en ole kenenkään arvoinen. Nainen oli kehunut olevansa parempi nainen kuin minä.

Viimeisimmät jutut ovat koskeneet edellistä työpaikkaani jonka rahat olen kuuleman kavaltanut. Tuolla toisella palstalla nainen nimittelee minua edelleen rikolliseksi. Avohoidossa olevaksi mielenterveyspotilaaksi. En kelpaa kelleen normaalille miehelle vaan ainoastaan alkkikselle.
Nimettömiä puhelinsoittoja. Puhelin suljetaan heti kun vastaan. Työpaikalleni tuli jopa 10 soittoa päivässä. Työpaikan tämänhetkistä tilannetta en tiedä koska olen ollut saikulla kohta kaks vuotta..

Siinäpä satoa jota ole kuus vuotta lukenut ja kuunnellut.

Ainoa asia mistä olen onnellinen on että meillä ei ole lapsia exäni kanssa. Minulle on monet sanoneet miehen manipuloineen naisen aseekseen, en tiedä.
Sen olen kuitenkin ymmärtänyt että heitä yhdistää yhteinen viha minua kohtaan. En tiedä kuka on narsisti, Tiedän vain että nuo yhdessä ovat todella ilkeitä ihmisiä- HEille ei ole mikään pyhää.

Sinuna olisin hieman huolissani lasten vuoksi. TUo pari saattaa käyttää lapsia sinua vastaan.
Vastaa Viestiin