Narsistin alkoholinkäyttö

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
kaarin

Re: Narsistin alkoholinkäyttö

Viesti Kirjoittaja kaarin »

Minun eksällekin viina maistui, vaikkei ihan joka päivä juonutkaan. Sanoi haluavansa viettää viikonloppua "kuten normaalit ihmiset", eli vetämällä perseet paikallisessa kuppilassa sekä pe että la. Välillä myös sunnuntaina. Juodessaan muuttui todella aggressiiviseksi, ja lopullinen erokin tapahtui hänen ollessaan tuhannen tuiskeessa. Soitti minulle ja raivosi niin, etten ollut koskaan kuullut. Olin kuulemma hullu, sekopää, mustasukkainen, vainoharhainen... :D aluksi jopa uskoin häntä, kunnes toinen eksäni (jonka kanssa olimme avoliitossa viisi vuotta ja olemme edelleen ystäviä) sanoi, että eksäni taitaa kuvailla lähinnä itseään.
Kännissä lensi myös tavarat - minua kohti tietysti.

Veljeni on alkoholisti ja hänessäkin ollut narsistisia piirteitä aina... Tosin minulle on mukava, koska taidan kuulua "hoviin".

kira

Re: Narsistin alkoholinkäyttö

Viesti Kirjoittaja kira »

oma narsisti eksäni joi päivittäin.lisäksi hän poltti kannabista joka päivä ja perusteli molempia stressaavalla elämällä..lupasi lopettaa melkein päivittäin mutta koskaan ei edes vähentänyt...aina oli joku syy miksi piti saada päihteitä.ensin työttömyys,sitten kun sai töitä syy oli työstressi...sitten oli liian stressaavaa kotona jne...lopuksi syytti minua yleensä siitä että käytti päihteitä.yritin sitten korjata omaa käytöstäni jatkuvasti että saisin hänet lopettamaan.

Vastaa Viestiin