Aamu sarastaa,yö häviää

Voit kirjoittaa oman tarinasi.

Valvojat: Karju, NinniAnniina

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Surusilmä1962

Aamu sarastaa,yö häviää

Viesti Kirjoittaja Surusilmä1962 »

Toivottavasti...
Aamuhämärissä hiivin kolostani ulos katsomaan miten aamu herää. Kävelen turvapaikkaani meren rannalle. Hiljaista ja hämärää..

Omassa mielessä miljoona ajatusta,vihaa,pelkoa ja asioiden oivaltamista,järkyttävää tajuamista ,että lähes kaiken toimintani takana on ollut aina selittämätön häpeä,syyllisyys ja se kalvava tunne ettei minusta kukaan pidä,että olen kamala ja omituinen otus.Ruma ja ties mitä.Tunne on niin voimakas,että tunnen räjähtäväni pieniksi siruiksi,atomeiksi ,jonka tuuli puhaltaa kauas pois.

Pää täynnä ,silti aistin hiljaisuuden ympäilläni. On kuin luonto itsekkin kuuntelisi ja seuraisi mitä teen. Kuulen miten puhdas,valkea lumi narskuu kenkien alla,on tyyntä ja taivas on kaikissa harmaan sävyissä,kuten oma mielenikin.
Rannalle on tullut avanto uimareille ja pieni sauna. Kuuntelen ,katselen luontoa. Hiljaisuus on käsin kosketeltavaa. Välillä havahdun linnun lyhyeen viserrykseen .Tuntuu kuin se sanoisi,että minäkin olen täällä kanssasi. Se tuntuu hyvältä. Seison pitkään ja nautin pakkasen kirpeydestä ja luonnon kauneudesta.
Kotiin palaan rukouksen hengessä. Ilman Luojan tukea en olisi selviytynyt,sanokoon muut mitä sanovat. Uskokoot tai olkoot uskomatta.Minä uskon syvemmin kuin koskaan. Minun Jumalani on täynnä rakkautta,viisas ja ymmärtäväinen . Vaikeina vuosina ajattelin ettei Jumalakaan tämmöistä hylkiötä rakasta. Ja vasta nyt mummelina tajusin,että juuri Hän veti minut pois sairaasta perheestä ja kakkien vaikeuksien keskellä Hän kulki rinnallani ja vaikeimpia hetkinä kannatteli siipisulillaan,sylissä kantaen. Miten voisin siis unohtaa maailmankaikkeuden suurimman persoonan Jumalan. Aikanaan Hän korjaa sen vääryyden mitä minä ja monet monet muut ovat kokeneet.
En unohda perimäänikään,sillä olen perinyt sukuni vahvan ja peräänantamattoman luonteen. Pappien jylisevän äänen ja sotilaiden peräänantamattomuuden,sisun ja rohkeuden mennä läpi tuiskun ja tuulen kohti tuntematonta. Sukuni Vesa minäkin,hyvässä ja pahassa.

Yksin ilman tukea lapsesta saakka hamaan loppuun tai ikuisuuteen.
Aamu sarastaa,pimeys häviää.
Narsissimaalaus

Re: Aamu sarastaa,yö häviää

Viesti Kirjoittaja Narsissimaalaus »

Olipa kaunis ja koskettava teksti ♥️
Kovin samaistuttava tuo(kin) kohta;

"järkyttävää tajuamista ,että lähes kaiken toimintani takana on ollut aina selittämätön häpeä,syyllisyys ja se kalvava tunne ettei minusta kukaan pidä,että olen kamala ja omituinen otus.Ruma ja ties mitä"

Tuohon totuuteen on niin kivuliasta törmätä. Miten kipeitä ja valtavia tunteita itsessään kantaa, ja niistä käsin on toiminut koko elämänsä. Ymmärtämättään. Se järkyttää mieltä.

Kiitos kirjoituksestasi ♥️
Vastaa Viestiin