Vertaistukiryhmä whatsappiin/telegramiin Oulun seutu/Lappi

Valvojat: NinniAnniina, Karju

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (Narsismin uhrien tuki ry) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
jadeli90

Vertaistukiryhmä whatsappiin/telegramiin Oulun seutu/Lappi

Viesti Kirjoittaja jadeli90 »

Hei!

Olen itse narsistisen ex miehen uhri ja olen tässä eron jälkeen pohtinut monta kertaa että voi että kun olisi joku jolle laittaa viestiä juuri sillä hetkellä kun se olo on kamalin tai ajatukset juoksentelee sinne tänne. Vertaistukiryhmä on hyvä joka toimii Oulussa mutta kokoontumisia on aika vähän ja itse kiireisenä töissä ja opinnoissa käyvänä moni kerta on yksinkertaisesti jäänyt välistä. Jos se vertaistuki olisi puhelimen päässä muutaman klikkauksen takana niin mikäs sen parempaa? Olisiko kiinnostuneita osallistujia jotka ryhmään haluaisi liittyä. Esim telegram sovellus olisi sinänsä hyvä, ei tarvitse käyttää omaa nimeä, ainut toki että puhelinnumeron se vaatii. Minä voisin tällaisen ryhmän laittaa aluille jos kiinnostuneita on. Ja ryhmän viestit saa aina laitettua myös "mykäksi" jos kokee ettei jaksa niitä joka päivä lukea. Yt. Jade Oulusta 😊
Lydie

Re: Vertaistukiryhmä whatsappiin/telegramiin Oulun seutu/Lappi

Viesti Kirjoittaja Lydie »

Täällä ainakin olisi yksi kiinnostunut.
Ape67

Viesti Kirjoittaja Ape67 »

Moro!

Mää oon 57v. miäs Oulusta. Oon oottanu kauan, että sais jutella sellasten ihmisten kaa, jokka on kokenu ne samat hirveydet mikkä mää. Se elämä... on takana, minkä koin narsisti naisen kaa, mutta mitä hän teki ei ikinä unohu, valitettavasti.. Miksi haluaisin jutella narsistin uhrien kaa on, koska kerran, ehkä kohtalo ajjoi meijät sammaan hetkeen, työpaikalla.. 07-09 a.m.... En tiie mistä se lähti, mutta se yhteys löyty heti... ai että oli vappauttavvaa purkaa ittiä ja kuunnella niitä samoja ikäviä asioita, mitä me kaikki ollaa kohattu, koska kokemuksesta, kukkaa muu ei oikeesti ymmärrä sitä tuskaa mitä me kannetaa elämän loppuun asti. Haluaisin jutella samanhenkisten ihmisten kaa ja haluan antaa rohkiasti oman puhelinnumeroni. Ei tarvi olla Oulusta soittaakseen, mää kuuntelen ja keskustelen, koska sitä me kaikki kaivataan. Aimo Alardt P. 0407407577
Ape67

Viesti Kirjoittaja Ape67 »

Moro.

Mää haluaisin tavata Oulusa saman tuskan kanssa, elämäänsä yrittäen, unohtaen, jatkaen elämäänsä, takaraivossa kuitenkin nuo muistot,jos kiteyttän.. olla suhteessa, jossa toinen väheksyy sinua ja sun ympärillä olevia rakkaita, nostaa ittensä muiden yläpuolelle, hän ansaittee muiden kunnioituksen, kaikkien, käyttää häikäilemättä toisia ihmisiä hyväksi, saadakseen kunnioituksen ja huomion. Hassua on, että ainaki mun kohtaama narsisti, koki erittäin heikkoa itsetuntoa ja joten kompesoi sitä viemällä sun itsetunnon. Kysymys teille... Kauanko kesti teillä, ennenku huomasitta, että kaikki sun puolisossa ei oo ok. Mun Fasebook sivu on Ape Alardt Laittakaa viestiä, jos haluatta.
Vastaa Viestiin