Näen näkyjä

Narsistit parisuhteessa/avioliitossa. Täällä voit keskustella kaikista parisuhteeseen, avioliittoon yms. liittyvistä asioista.

Valvojat: Karju, NinniAnniina

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
NUT73

Näen näkyjä

Viesti Kirjoittaja NUT73 »

Tällaista tapahtunut...
Olen tässä ollut vajaa pari vuotta hieman myrskyisessä, mutta suuria tunteita olevassa suhteessa, mikä on tuntunut merkitykselliseltä, merkityksellisimmältä so far elämässäni (keski-ikäinen ukko). Myrskyisyydestä johtuen tässä on ollut sellaisia pari kpl sellaisia muutamien viikkojen off-aikoja, jolloin olimme tahoillamme ns. netissä (eli tinder ym), joista viimeisin viime kevätalvella.
Nyt tässä vparin-kolmen viikkoa sitten kävi sillä tapaa, että olimme tämän kumppanin kanssa veneilemässä ja hän sieltä kännyllä videoi yhden jutun ja näytti mulle sitä ja siinä samalla jakoi sen mun wa:han. Siinä vieressä istuessani olin näkevinäni, että ns. viimeisten keille jaettu jotain mediaa seassa olisi ollut jokin kalju ja parrakas mies. Tuon perään toki itseksesni ajattelin, että saatoin nähdä omiani, enkä hänelle ottanut aihetta puheeksi.
Sitten tästä muutamia päiviä eteenpäin mulle tuli IG:ssä ehdoitus seurata yhtä yritystä, jonka seuraajina oli muutamia tuttujani ja ihmettelin, että miksi kumppanini oli tämän yrityksen seuraaja myös, puolin-toisin ja katsoinkin, että ns. tykkäyksiä oli ollut joitakin viime kevättalvelta asti. Ja kun huomasin, että tämä mies kenen tuo yritys on, muistutti pitkälti kuvaa, jonka olin aiemmin veneessä nähnyt, niin mainitsin kumppanille asiasta, että onko tämä tyyppi yksi kenet hän treffasi kertaalleen meidän off-aikana.
Hän ei itse osannut suoraan siihen mitään, koska oli hämmentynyt, koska seurannut vain firmaa, eikä henkilöä, joten ei vastannut heti oikeastaan mitään, vaan puhe ajautui toisaalle.
Sittemmin seuraavana päivänä kysyin asiasta uudelleen, jolloin tuli ilmi, että tämä kalju-parrakas kaveri kenen yrityksestä oli kyse, niin tosiaan oli ollut mätsi/treffi tuolloin off-aikana ja hän ei tosiaan ollut tarkoituksella seurannut tyyppiä, vaan hänen yritystään (tykännyt pariin otteeseen kyllä tyypin omakuvasta firman ig:llä). Tästä johtuen kysyin kumppaniltani, että onko ollut hänen kanssaan tekemisissä sen off-hetken yhden kerran treffien jälkeen (viime helmikuussa), johon hän vastasi että ei, mutta nyt juurikin muutama päivä sitten tuli tuntetamattomasta numerosta viesti: "onnea uudesta duunista" ja hän oli ottanut numerosta selvää ja se oli osoittaunut tuoksi mieheksi.
Että tällaistakin elämä joskus on... Mä näin veneessä jostain syystä harhojani, eli hän ei ollut jaellut mitään mediaa tälle kaljulle-parrakkaalle, vaan oli vain kertaalleen treffannut talvella ja sen lisäksi nyt sai viestin "onnea duunista" ja asiasta seurasi tuollainen läpikäynti..
Dunya

Re: Näen näkyjä

Viesti Kirjoittaja Dunya »

Selityksiä taitaa löytyä aina. :) Omaan intuitioon kannattaa luottaa. Minun kohdallani ensin kiellettiin viimeiseen saakka ja sitten kun oli ns.jäänyt kiinni ja oli pakko myöntää, hän katsoi silmiä räpäyttämättä sanoen "Niin tein. Mitä nyt aiot tehdä?" Niin kylmää. Ihan kuin joku bisness-tilanne tai käärme katsoo uhriaan pedon silmillä ja on vain puhtaasti kiinnostunut seuraavasta liikkeestä.

Aika jännä sattuma sinulla että tämä mies selvisi sulle tuollaista polkua pitkin.
NUT73

Re: Näen näkyjä

Viesti Kirjoittaja NUT73 »

Niin, enmä voi mennä sanomaan että tässä on mulle valehdeltu tai että jotain olisi pimitetty. Haluan katsoa ja hyväksyä asian sellaisenaan kuin se on ja niiden pohjalta tuoda esille.
Vastaa Viestiin