Kaipaisin vertaistukea..

Narsistit parisuhteessa/avioliitossa. Täällä voit keskustella kaikista parisuhteeseen, avioliittoon yms. liittyvistä asioista.

Valvojat: Karju, Notavictim

Alueen säännöt
Keskustelufoorumin ylläpitäjä (NUT ry.) ei ole vastuussa foorumin sisällöstä, vaan jokainen kirjoittaja vastaa oman viestinsä sisällöstä.

Asiaton tai loukkaava kirjoittelu keskustelupalstalla tai yksityisviestein ei ole sallittua. Mikäli joudut loukkaavan kirjoittelun kohteeksi tai huomaat sellaista, tee siitä ilmoitus valvojille.
Asiattomasta tai toisia loukkaavasta viestityksestä seuraa varoitus. Mikäli varoituksen jälkeen häiriköinti jatkuu, käyttäjä poistetaan keskustelufoorumista. Ylläpidolla on oikeus sulkea törkeästi käyttäytyvän kirjoittajan käyttäjätunnukset ilman varoitusta. Toisten kirjoittajien ala-arvoinen nimittely ja haukkuminen johtaa välittömästi käyttäjätunnuksen poistoon.

Yritysten, yhteisöjen sekä henkilöiden nimien mainitseminen kirjoituksissa on kiellettyä. Keskustelu käydään yleisellä tasolla, voidaan puhua ”esimiehestä, alaisesta tms” nimiä mainitsematta. Henkilöt ja organisaatiot eivät saa olla tunnistettavissa kirjoituksesta. Säännön rikkomisesta seuraa kirjoituksen poisto sekä varoitus.

Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Viestit, joihin on kopioitu koko artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.Linkit ja sitaatit ovat sallittuja. Toisilta sivustoilta löydettyjä tekstejä saa siteerata omassa tekstissä kohtuullisesti, kunhan mainitsee lähteen. Muistathan,että sanoituksia, runoja ym. suojaa tekijänoikeus, laista tarkemmin http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1961/19610404.
Keskustelujen linkittäminen toisille foorumeille ei ole suotavaa foorumin luonteen vuoksi.
Foorumin tekstejä ei saa kopioida tai käyttää opinnäytetyön, artikkelin tai muun julkaisun materiaalina ilman lupaa. Aineiston keruuta varten, ota yhteys ylläpitoon, sillä jokaiselta kirjoittajalta pitää saada suostumus erikseen.
Iuli

Re: Kaipaisin vertaistukea..

Viesti Kirjoittaja Iuli »

Niin, ei kai sillä ole väliä onko exäsi narsisti vai ei, mutta terve suhteenne ei ole. Minullakin on narsistin kanssa tuota, että hän käänsi asiat jälkikäteen omaksi edukseen. Esim kun olin monta vuotta pyytänyt päästä pariterapiaan, mutta hän ei suostunut, niin nyt hän puhuu siitä niin että hän on aina halunnut mennä pariterapiaan mutta minä en ole suostunut. Ja hänkin on ostanut minulle paljon isoja lahjoja, mutta jälkikäteen asia onkin muuttunut niin että hän on antanut minulle vain käyttöoikeuden niihin mutta oikeasti ne ovat hänen.

Minun mielestäni sinun kannattaisi alkaa työstämään omaa hyvinvointiasi, lue paljon läheisriippuvuudesta ja käy vaikka jollekin juttelemassa siitä. Esim pyydät vaikka lähetteen työterveyspsykologille tai jos paikkakunnallasi on jotain muita vastaavia palveluja. Ja tärkein: ÄLÄ PIDÄ MITÄÄN YHTEYTTÄ EKSÄÄSI. Estä hänet joka kanavasta niin et näe hänen viestejään.