Näin sitten joo käyny.... kuukausien hiljaiselon jlk tyyppi on taas aktivoitunu ja yrittää muhun jälleen yhteyttä. Hänhän on mulla estossa mutta näköjään vastaajaviestit toimii. Estetty nro menee siis suoraan mun vastaajaan ja näin ollen pystyy sinne jättämään viestiä. Soittelee myös salasista nroista mulle. Ja jotenki arvasin, että niinhän hän sitten oli laittanu mulle myös textaria, koska ne löytyi sieltä estetyistä viesteistä.
Tää on nyt sitten kai sitä, kun kutsutaan jälleen kerran rakkauspommitukseksi. Ja täytyy sanoo, et oon kyl ite ollu taas aika hajalla

. On tullu viestejä, kuinka paljon hän on mua ajatellu ja pyytelee anteex ja sanoo, että teki mua kohtaan väärin. Syyksi laittaa sen, että on ollu ite niin rikkinäinen ja oma elämä ollu niin umpikujassa. Pyytää, että voidaanko olla edes ystäviä ja pyytelee myös, että voitaisko yrittää vielä uudestaan jne.
Tiedän.. näin ei sais tehdä narskun kohdalla mut tein silti

. En ottanu estoista pois mut viestittelin hänen kanssa. Mun viestit oli tulikiven katkusia, joissa toin esille sen, että mua myös sattui, enkä koskaan tule enää päästämään häntä mun lähelle. En aio olla hänelle vaihtoehto, yksi monista naisista tai mitään muutakaan. Sanoin myös, etten usko yhtään ainutta lausetta mitä hän mulle yrittää selittää. Käskin lopettaa ihmissuhteilla pelleilyt jne. Takaraivossa oli koko ajan, että välitän edelleen tyypistä ihan helvetisti mutta koskaan en enää päästä häntä mua satuttamaan. Ja toinen jatkaa anelujaan..... Niin ja se kun mäkin osaan olla oikeesti todella paha suustani ja se keskaria näyttävä bitch ryömii sit väkisin esille, jos tarpeex suututtaa.
Mut mä tiedän... mikään ei koskaan muutu. Kun ei muuttunu aiemminka ni ei mikään nytkään oo toisin. Mut tää fiilis.... tää paska fiilis

. Tää järjetön kaipuu ja samalla hirvee vihan tunne jälleen myös se, et toinen anelee ja mä raivoon. Samalla mietin, että oonko sittenki joku vitsi hänelle ja mietin paljon, paljon kaikkia muitaki hänen tarkotusperiä.
On tää melkosta taistelua. Pitää sellasta suojakilpeä yllä, että tyyppi ei koskaan enää pääse mua satuttaan ja samalla peläten löytyykö mun kilvestä sittenki vielä se heikko kohta. Mut yritän olla koko ajan vahva. Ei koskaan enää mun lähelle.
Tää on niinku toinen ampuu rakkausnuolilla ja mä torjun jäisellä kilvellä. Ja tiedän.... osaan olla ihan todella paha suustani tarvittaessa. Se on se mun suojamuuri... se kilpi, joka tulee sillon esille. Sisin on silti taas rikki.