--------
(Minun nimi)!
En halua jutella puhelimessa kenenkään kanssa, joka vihaa minua niin suuresti ! Ketä tämä vihanpito nyt sitten hyödyttää. Ei minua eikä varsinkaan sinua. Miksi et kerro sitä minulle vaan ihan muille ihmisille. Järkevintä olisi, jos et pysty sitä suullisesti sanomaan, että kirjoitat kirjeen, missä kerrot syvällisemmin asioista. Ei ole kiva että kuolee sairaana ja vihattuna. Että omat lapset, joita on niin niin hartaasti odottanut ja tuntenut sen kaiken ihanuuden mitä äiti voi pienestä lapsesta tuntea, kääntävät selkänsä.
Onneksi (sisareni nimi)n kanssa on nyt lämmin suhde, kun hänellä itsellään on asiat hyvin. (sisar 2) on vielä ihan raakile tunneasioissa, liian ehdoton ! Mutta elämä opettaa ! Toivottavasti ei kovin raaasti ! asioissa Osaapahan ainakin pitää puolensa ja tietää mitä tahtoo.Olen onnellinen siitä (sisar 2)n parisuhteesta. (x.llä) on ihanat vanhemmatkin. Jos nyt haluat niin voimme toki tavata kesällä jonkin perheterapeutin luona. En usko että osaat ilman hysteriaa puhua asioista minulle muuten,,? Eikä varmaankaan ole hauska tulla hautajaisiini, kun kaikki tietävät mitä vihanpitoa olet pitänyt minulle, Taisit, muuten, olla syypää, etten päässyt (sukulaisen nimi)n hautajaisiin. Minulle se oli kova paikka. Sadat farkunlahkeet lyhensin hänelle ja meillä oli ihan kaikki ok. elämässä ennen teitä (sukulaisen nimi)n kanssa. Odotan kirjettäsi. Kirjoita mitä vuolaasti tulee. Älä sensuroi jälkikäteen ! Mitään muutosta et saa aikaseksi, jos juokset vain jossain alkoholistiperheiden terapiakokouksissa ! Äiti
-------